6 moet het dan worden ik gooi er wel even een PB achter aan. Goed dat je het zegt
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 6 moet het dan worden ik gooi er wel even een PB achter aan. 

Nou dan komt nu je PB terug.                                                         
 maar daarom het staat nog niet vast hoor alleen zoals de meesten het nu opgeven..                                                         
 6 juli komt mij ook het beste uit. En dan hebben we hopelijk ook meer kans op beter weer, zodat we mooie foto's in het zonnetje kunnen maken.                                                         

SJANNE_DARK schreef:Ik kan ook gewoon 6 juli als ik het maar op tijd weet dat het vast staat. Heb eventueel ook nog mooi model bont paard. Ik ben nog erg beginnend in fotograferen dus moet nog veel leren. Weet niet als je mij dan als fotograaf wil of gewoon achter de schermen beetje foto`s maken of helpen waar nodig is. Kijken leer ik namelijk al veel van.
 als je het leuk lijkt?