Ik ben als een bezetene op zoek gegaan naar vervoer, en uiteindelijk kwam er een idee in mijn hoofd. Mijn nichtje en ik hebben altijd samen gereden. toen was het niet alleen katja maar hadden we ook nog een shet damon, voor ons hebben ze ook al miniaal 10 jaar samen gestaan bij een andere eigenaar. Mijn nichtje moest verhuizen en was de aandacht voor damon deels weg van mijn kant. ivm prive redenen moest er een pony weg en viel de keus op damon, gelukkig staat damon 2 minuten verderop mijn nichtje en ik gaan geregeld nog naar hem toe.
mijn plan was dat mijn nichtje mee ging met damon (25+) samen met katja. goede combi dacht ik want we wouden al een hele lange tijd een shoot van deze twee samen. zij heeft een twee paards en een anderhalf paards trailer. haar moeder wou ons wel brengen maar nu het grote probleem... ze kan pas vanaf 15 juli ons brengen. dus jammer genoeg gaat dit plan niet werken.
om de datum te gaan veranderen lijkt mij ook niet handig volgens mij, meeste mensen zullen zich vast wel hier op hebben aangepast
_l_amanda_l_
Geplaatst: 26-05-13 13:11
ahhw, net een dag later, das wel heel zuur palousa88! Maar we hebben nog ff tot juli, wie weet kan je nog wat regelen! (vind dat je, als we gewoon doorgaan met locatie en modellen kiezen, er dan later alsnog bij kunt mocht het lukken?)
okee.... palousa88 en fientje....: ik moet nog met trailer rijden beginnen maar wou binnenkort met een lege trailer gaan oefenen. maar als iemand van jullie een 2 paardstrailer heeft dan kunnen jullie allebei misschien wel met mij mee...
maar wees hier nog niet zeker van... heb nog een maand de tijd om te oefenen om met trailer te rijden....