Hou er wel rekening mee dat het vanaf de parkeerplaats toch nog wel zeker 10 minuten - kwartier wandelen is Maar zou leuk zijn als je erbij kon zijn Madelon. Denk ook wel dat dat lukt toch
Komt goed, als ik maar uiterlijk 15.30 in de auto zit
Yvettee
Geplaatst: 16-05-13 19:29
Oh trouwens ik heb nog twee plekjes in de auto vrij! Dus als iemand mee wilt rijden dan hoor ik het graag Vraag me alleen af of daar nog wel iemand van de fotografen woont? Dit is de route die we ongeveer gaan rijden haha http://i44.tinypic.com/dh5xxl.jpg
Ik heb eventueel prikpaaltjes en lint (: en ik ga met de auto dus dat zou wel moeten lukken alleen een MAAR hahaha ik moet even kijken of de paaltjes nog leven, want de vorige keer dat ik ze gebruikt heb was met een sneeuwmeeting en toen was de grond een beetje hard haha dus sommige zijn een beetje scheef
Anoniem
Geplaatst: 21-05-13 22:42
Ikke blij, ik heb vandaag gehoord dat ik de 19e geopereerd wordt! Dus ik kan nog mee
Mo kan mits ze niet te heftig reageert op alle hengsten wel tussen de paaltjes
die van mij kan tussen de paaltjes , en heb ook wel paaltjes en lint ( wel dan de andere paarden ruim uit de buurt aangezien hij volop aan het dekken is ) ik wil ook wel rijden eventueel maakt mij allemaal niet uit
hoe wordt de tijd voor mij eigenlijk ivm mijn vervoer
Dit worden de tijden. Jij zit in de ochtend groep he? Graag iedereen om 10.00u aanwezig zijn. We lopen om 10.15 naar de sahara (ochtend groep en fotografen)
Yvettee
Geplaatst: 21-05-13 22:50
Voor mijn portfolio heb ik niet perse rijfoto's nodig. Maar als de modellen het leuk vinden om rijfoto's te hebben, dan maak ik die met alle liefde hoor! Bedoel als we toch bezig zijn!!
Ik ga de paaltjes eens zoeken haha, kijken hoe ze eruit zien!
Ik zou het wel leuk vinden om rijfoto's te hebben als ze fijn braaf is
L_Ruiterhuis
Geplaatst: 21-05-13 22:52
Caza kan aan de longe en als hij niet teveel reageert op de andere paarden ook tussen de paaltjes. Meestal is zijn reactie op andere paarden snel over als hij eventjes is gewend met bv de standfoto's ed. Ik hoef geen rijfoto's, wil eerst mijn oude gewicht terug.. Haha
Oeh leuk paarden tussen paaltjes ! Ik ga zelf geen longeerlijnen wegwerken (weet niet hoe de andere fotografen daarover denken), maar ik vind dat eigenlijk wat te veel werk. Ook worden foto's aan de longeerlijn lang niet zo mooi vind ik zelf: ik heb er zelf weinig aan (in tegenstelling tot portret en rijfoto's). Mocht iemand graag foto's aan een longeerlijn hebben, dan wil ik er best een paar maken, maar ga ik dus geen lijnen wegwerken . Ik hoop dat de modellen dit snappen.
(zeg het nu maar vast, bij een andere meeting had ik dit niet aangekondigd en werd er vrij boos gereageerd later)
Ik heb eventueel ook prikpaaltjes en 200m lint maar dan moet ik met de grote auto komen dus liever niet. Maar als het echt nodig is neem ik ze mee hoor