MadelonSunny schreef:Ik heb het veel te druk om een moodboard te makenMisschien morgen tijd..
zelfde probleem, loop over in werk door de valentijn, werk in de bloemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik moet nog van Noeni en AZNLady hun data hebben. Ze hebben weer een PB van mij gehad, ze hebben tot vanavond 20:00 de tijd om in te vullen. Ik denk dat ze dan wel genoeg hebben hebben gehad. Vanavond na 20:00 ga ik in beraad om de moeilijke keuze te maken welke datum het gaat wordenAls er meer dan 5 fotografen op die dag kunnen en niet geselecteerd worden, zitten zij op de reservelijst.
Leuk al die moodboards! Helemaal toppie. Er zijn zo zat ideeën om er straks een paar toffe (en haalbare) uit te halen![]()
LillLady schreef:NoaSky, Lijkt me erg gaaf om ook een zwangere buik te fotograferen!!
Tijdje geleden had ik ook een meisje in me studio thuis, hoog zwanger!! Hebben we met beschuit muisjes lopen kliederen hadden o,a. een hartje op haar buik gemaakt etc. erg leuk!
Baby schoentjes in de kleur dat wat je kindje word is ook erg leuk, de kleur er uit laten komen en de rest zwart/wit en met die doeken is ook erg gaaf!