Ik zit er over na te denken om bij veel reservemodellen een 2e meeting te organiseren....Dus houdt het topic in de gaten
Zo even een schopje omhoog, het weer begint er eindelijk op te lijken. Laten we hopen dat we zulk weer ook hebben dan Denkt iedereen eraan genoeg water mee te nemen voor de oudjes??
Ja ik heb er ook zin in Van een aantal modellen heb ik nog geen foto's, graag wil ik die alsnog ontvangen want dit is wel zo fijn voor de fotografen
Ik heb er ook zin in!!Goede tip van het water inderdaad, wij hebben standaard water en voer mee in de trailer.Hopelijk hebben we tegen die tijd een mooie zonnige dag!!
Ik heb er ook zin in hoor, mn eerste eigen georganiseerde meeting Ik doe mn best om alles zo duidelijk mogelijk te maken, dus mochten er dingen zijn dan gewoon melden hoor
Ik heb er ook super veel zin in.Vorige meeting ging niet door bentley begint er steeds beter uit te zien!
Hoihoi!Ik heb net van mn ouders te horen gekregen dat ik de UIT-week hoe dan ook mag lopen. Dus of ik uitgeloot wordt of niet, ik ga de UIT-week lopen. Maar hierdoor moet ik helaas toch afzeggen! En ik zeg het nu, en niet half juli, omdat ik, duh zoals ik net zei , sowieso de UIT ga lopen.. Ik vind t wel jammer Maar heel veel plezier, en succes met fotograaf vinden komt vast wel goed!
He dat is balen, nou ja voor jou niet maar voor ons.Veel plezier en ik vind wel weer een andere fotograaf
Ik heb er heel veel zin in!Bentley is gelukkig weer helemaal op gewicht en uit zijn wintervacht [ITP] Bentley een maand later.
Morgen ga ik even bezig met een schema en alle informatie voor de meeting Jullie krijgen dat allemaal per PB, en ik zal het ook hier in het topic zetten
Sorry had er vandaag mee verder gewild, maar door een stomme beweging doet mn linkerarm nu niet meer wat ik wil Duurt dus allemaal wat langer, want ik houd het typen niet lang vol...
Iedereen (fotografen én modellen) heeft een PB gehad...Behalve Yvonnev, haar boktnaam bestaat niet meer?Dus daar ga ik nog even naar zoeken...
Yvonne ondertussen ook kunnen bereiken Vivan gaat niet mee ivm uitweek, dus er is nog een plekje vrij voor een fotograaf
Hier ook ontvangen, even goed nadenken of ik bentley wil longeren of rijden (met of zonder zadel), lastig
Ik heb expres gekozen voor of of en niet en en. Want het zijn toch oudere paarden, het is daar wat mul en het kan heet zijn die dag.
Ja dat is wel waar, ik ga voor het longeren tijden de meeting Dan ga ik daarna gewoon nog even lekker een rondje rijden op de locatie
Is best leuk hoor, helaas rijd je wel om een golfbaan heen. Maar ik vond het altijd aardig mensen daar