Amanda: Tuurlijk! Sta jij dan net als Ismy bij het busstation, of moet ik een andere locatie aanhouden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alicelover schreef:Voor de fotografen nogmaals de vraag. Wat denken jullie van een crème kleurige trouwjurk voor het thema?
Ik heb de mogelijkheid om twee te huren. Een Sisi achtige jurk of een met een leuk patroon en brede bandjes bij de schouders met een sleep.
Wel kan ik maar een dragen op de meeting, ivm de kosten. Mag ze wel beide mee, dus de keuze kan op de locatie gemaakt worden. En ik heb wat hulp nodig bij het aantrekken en met die van de sleep ook bij het verplaatsen.![]()
Ik huur ze alleen als er interesse naar is, dus dat ik een ook echt op de eerste set aan kan.
_Daniella schreef:alicelover schreef:Voor de fotografen nogmaals de vraag. Wat denken jullie van een crème kleurige trouwjurk voor het thema?
Ik heb de mogelijkheid om twee te huren. Een Sisi achtige jurk of een met een leuk patroon en brede bandjes bij de schouders met een sleep.
Wel kan ik maar een dragen op de meeting, ivm de kosten. Mag ze wel beide mee, dus de keuze kan op de locatie gemaakt worden. En ik heb wat hulp nodig bij het aantrekken en met die van de sleep ook bij het verplaatsen.![]()
Ik huur ze alleen als er interesse naar is, dus dat ik een ook echt op de eerste set aan kan.
Ik vind het heel leuk! Je 2e kan ik alleen niet veel bij voorstellen.
Heb je daar misschien een foto van?