Sorry fotografen maar Loecas heeft een hotspot op zijn hals zitten en de DA heeft vandaag het stuk er om heen helemaal geschoren. Dat wordt fotoshoppen voor jullie dus zondag want het ziet er niet uit
Hier nog een loop op de ibuprofen... En ik moet nog boodschappen doen... Bleh heb d'r heel geen zin in. Maar ik schop mezelf nu toch maar van de bank om wat te doen
ja klopt je rijd eerst langs de hoofdingang en daar staan ook al borden en geven ze aan dat je voor het hondenstrand nog 1 door moet rijden (200 meter ongeveer)
Ik moet me helaas als fotograaf afmelden. Voel me niet zo goed (loop al de hele week met buikpijn) en wat andere dingen die ik niet op bokt kan melden (dat is ook de reden dat ik niet erg actief in dit topic ben geweest ). Hoop dat jullie een hele geslaagde dag hebben en ik zie de foto's graag verschijnen! Enneh, bij de volgende ronde hoor ik het graag want dan wil ik wel van de partij zijn om deze prachtige doggies op de foto te zetten.
Dames ik heb mijn duim zwaar gekneusd en loop nu met een brave en mitella maar ik ben morgen toch aanwezig! Zal proberen zoveel mogelijk foto's te schieten ! Maar het zal toch veel moeite kosten bij me
abseque_dubio jammer mischien volgende keer beter ! Veel sterkte met alles en hopen dat je je snel weer beter gaat voelen!!
Astor wat fijn dat jij wel mee gaat , wat een pech zeg, dat doet zeer als je je duim zwaar gekneust hebt ! Heb je wel een leuke vakantie gehad? En jaaaaa veel foto's schieten daar hou ik van hihi!!