AnneXxX schreef:Een deel van jullie post er al enthousiast op los, een ander deel hoor ik weinig van (stille meelezers?).
Omdat de meeting volgende week is en het toch al een aardig tijdje is geleden dat de meeste zich hebben ingeschreven zou ik graag even van iedereen een bevestigings PB ontvangen, zodat ik weet dat jullie het niet vergeten zijn of dat er in de tussentijd iets tussen is gekomen.
Willen de modellen hier ook in vermelden welke foto's ze willen. Handig voor het schema!
Portret
Longeer
Prikpaaltjes
Rij
Als er bijzonderheden zijn, paarden die te druk worden en die dus als 1e moeten bijvoorbeeld, graag ook even vermelden.
Van Clementine weet ik dat zij graag als eerste wilt.
Aan het eind van deze week ga ik tóch wel een schema maken en daarvoor wil ik graag weten met hoeveel wel uiteindelijk zijn. Hoe ik het ga doen moet ik dus even aankijken ivm welke aantallen er uit komen. Willen jullie dus snel de pb naar mij versturen, des te eerder kan ik aan de planning beginnen.
Sowieso is het de bedoeling dat alle modellen eerst tegelijk poseren voor portret foto's, dan per 1 longeren en het rijden wil ik ook 1 voor 1 doen,.
Het is een hele drukke meeting, reserves kunnen zich in principe opgeven, maar wanneer er modellen uitvallen wil dit niet zeggen dat hier een reserve voor in de plek komt.
Hoi Anne,
Volgende week? Het is toch aanstaand weekend al?
Zelf heb ik geen voorkeur voor welke foto's.
Je kent mijn paard nu, die was vorige week super braaf. Het liefste zit ik wel in een ochtendgroep, maar dat zitten we volgens mij allemaal

Ik zal dit ook even naar je pb-en.