er is een kleine kans dat ik de 9e niet mee kan. vandaag te horen gekregen dat de uiterste overdracht van mn gekochte huisje op 7 juni is. De datum kan ook eerder worden als alles optijd rond is. Mocht ik wel de 7e pas de sleutel krijgen dat kan ik het niet maken om meteen de 9e weg te gaan en niet te helpen met klussen.
Hoi! Ik wilde me al een keer aanmelden maar had toen en wedstrijd geplant op de 9e, nu gaat de wedstrijd niet door dus, als er nog een plekje is en iemand komt langs [***]/beemster en heeft nog een plekje in de trailer wil ik alsnog heel graag mee!
Helemaal los in het bos zoder omheining Gevlochten hoofdband met veren, die neem ik sowieso mee naar de meeting. (Niet zo heel goed te zien op de foto)
En deze schoenen neem ik ook mee voor de zekerheid, denk dat bloten voeten mooier is.
ik kreeg inderdaad een pbtje van Lara en natuurlijk ga ik mee ondanks dat de reden dat ik mee mag minder leuk is, heb ik er wel veel zin in!
Kkkaren
Geplaatst: 29-04-13 19:43
Sterkte callychanel ! Wat vreselijk...
Ik ga twee reservefotografen blij maken. Ivonka en ik hebben net een reis geboekt naar Frankrijk om daar een week paarden te gaan fotograferen, dus wij moeten ons afmelden. We hebben nog geprobeerd om na zondag te gaan, maar dan konden we pas dinsdag vliegen en dan wordt het wel een hele korte week voor ons. Dus helaas, we hadden er allebei wel echt zin in!
goedendag allemaal, ik heb nog steeds heel erg veel zin in deze meeting. ik moet echter wel een beetje in de buurt blijven van robijntjah en modesta gedurende de dag, omdat pres anders heel erg hyper gaat worden, ik weet dus niet of ik idd de indianen kan opwachten op de parkeerplaats ze is wat paniekerig als ze alleen is zijn we achter gekomen, ik heb voor die tijd wel meer ritten op die locatie gehad en ook meerdere shoots dus houdt jullie ff op de hoogte hoe het gaat. maar ik weet niet of er een andere oplossing is voor het opwachten van de indianen? met portret foto's is ze erg onrustig... rijden en longeren gaat prima.