Ohja laat ik ook maar eens vervoer gaan proberen te fixen (ik kon toch vanaf een bepaald punt meerijden ergens?) en alles opschijven in de agenda voordat ik het vergeet
deniseqn
Geplaatst: 03-01-13 23:13
femo schreef:
ik vind het echt zoooo jammer dat ik niet weet hoe dit soort dingen werken
ik kan me zeker niet aanmelden he? ik wil heel graag een keer zoiets doen met mijn knappe pony.
't Is heel simpel hoor . Zou leuk zijn als je komt ! Al sta je nu dan wel op de wachtlijst als je je aanmeld .
Vandaag even lekker mijn haffie wezen poetsen en gelukkig gaat ze al verharen zou blij zijn als ze in maart bijna alles al weer kwijt is. Zijn die van jullie al aan het verharen? Het is ook zulk raar weer.
Nee, Amore nog niet, denk ook niet dat hij het snel gaat doen, aangezien de vorst er weer aan komt! Maar hij heeft in ieder geval een minder erge wintervacht dan voorheen, dus wie weet is hij het grootste deel kwijt in maart *hoop het*. Het is inderdaad erg vreemd weer soort herfst/lente-achtig, het gras is al aardig aan het groeien in het weiland, haha.
Nee dat valt idd erg mee hoor! Die van mij ziet er niet uit, net zo teddybeer.
xJikke
Geplaatst: 09-01-13 19:39
Dit is de meest recente foto die ik van Amore kan vinden. Zeker geen hoogstandje, is door een vriendin genomen nadat hij lekker in de stal had lopen rollen = vlasmonster.
Laatst bijgewerkt door xJikke op 09-01-13 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb dus ondertussen een nieuwe model aanmelding gekregen. Hierbij dus een update van de lijst. Zoals het er nu uit ziet, zal er geen model meer afvallen, maar wil jullie toch wel even op de hoogte houden. Wel zo prettig denk ik?