Fotografen mogen inderdaad gewoon nog bij hoor tot we aan de max zitten deze hebben dan alleen niet kunnen stemmen maar dat zij zo .
Aexacte locatie komt nog. Als iemand voorkeur heeft of een mooi plekje weet daar bij dwingelderveld geef maar een gil . Als deze meeting goed verloopt zal er een vervolg komen . Wellicht met paarden én honden
Jahoor, waarom niet! Mijn vriend is gedoemd om op ons andere woefje te passen :p
_l_amanda_l_
Geplaatst: 07-01-13 13:36
vrienden mogen mee hoor, die kunnen de reflectieschermen mooi vasthouden
Molfre
Geplaatst: 07-01-13 13:50
Zal ik 'm vast meedelen dat hij stevige armen moet kweken Hoop trouwens dat mijn hondje die dingen leuk vind Anders word er alleen maar heel veel geblaft
_l_amanda_l_
Geplaatst: 07-01-13 14:18
haha, óók leuk, een blafserie! nouja, we bekijken het wel per situatie, en, met al die andere honden erbij denk ik dat het wel meevalt
idd @Sok, als er een station dichtbij de plaats van de meeting is is het ov voor mij ook geen probleem
Molfre
Geplaatst: 08-01-13 20:03
Ik denk dat Hoogeveen vrij dichtbij is. Dat ligt op mijn route. EDIT: ik kan er max 2 mensen bij hebben en als ik de aanhanger meeneem nog max 2 honden dus ruim inzetbaar
Ik heb nog plek voor 2. Denk alleen niet dat het verstandig is om een andere hond naast Ruud in de auto te zetten terwijl ze elkaar nog niet kennen. Ik kom uit Bierum en als ik niet meer dan ong 10 min hoef om te rijden wil ik best iemand oppikken.