Kunnen we altijd gebruiken denk ik En misschien dat Carmen en ik paaltjes en lint mee kunnen nemen. Ligt er een beetje aan of die over twee weken alweer in gebruik zijn of niet... En of t mag natuurlijk.
Ik heb de 31ste ook nog niks staan. En over wanneer ik het uiterlijk moet weten hangt eigenlijk een beetje van Jorinda en Elvi af, want we lenen Jorinda haar auto en Elvi haar trailer.
31 maart is eerste paasdag he. Ik kan dan wel, want wij doen nooit wat met Pasen, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel naar familie gaan met Pasen
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-13 13:48
Oh, hihih. Niet bij nagedacht. Nou ja, we zullen zien.
Anders 7 april?
Iepke
Geplaatst: 13-03-13 13:50
Het zou voor mij juist goed uitkomen, 31 maart/7 april Voor de 24e huur ik een trailer (tenzij er iemand langs Zeijen komt en plek over heeft ), dus een/twee dagen van tevoren is wel handig. Verder heb ik helaas geen paaltjes en lint..
NienSCHaap
Geplaatst: 13-03-13 13:52
met Pasen kan ik helaas niet en 6 en 7 april kan ik ook niet (zit al weer vol gepland) vanwege concours.
Ik hoop dat het meevalt, dat de regen die voorspelt is maar mooi savonds en snachts valt
Jorinda
Geplaatst: 13-03-13 15:07
Op welke site kijk jij dan? Als ik op http://www.weer.nl kijk (die gebruik ik altijd, redelijk betrouwbaar voor zover het betrouwbaar kan zijn in wispelturig Nederland ), dan staat er voor 24 maart "zwaar bewolkt" en 35% kans op 0,1mm regen.... Dat valt wel mee toch, met de neerslag? Overigens gaat het die hele week niet regenen volgens die website. Maar goed, niets zo veranderlijk als het weer, ik denk persoonlijk dat dat nu, 2 weken van te voren, echt nog geen bal zegt...
Beau_Myrthe
Geplaatst: 13-03-13 15:09
Paasdagen gaat ook niet lukken bij mij, ik hou het in de gaten.. Hopelijk komt er mooi weer volgende week!