Elmars_Floor schreef:Het paard los kan? (longeerlijn of in een paddock)![]()
Ik heb genoeg prikpaaltjes en lint maar ben helaas reserve, reserve , reserve fotograaf
Wie d'r los willen laten en willen rijden ga ik later inventariseren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paardjes123 schreef:Die van mij kan geen kunstjes ofzo. Als er echt een heel knap hek staat met stroom erop, dan zou ik haar misschien wel los willen maar het moet wel goed voelen. Aan de longeerlijn kan altijd en rijden kan ik er ook op. Ik weet niet of ze het water in gaat
Fantabulouss schreef:Graag wil ik van de modellen weten of ze bijzonderen dingen kunnen zoals:
- vrijheidsdressuur (steigeren op commando etc)
- rijden zonder zadel/hoofdstel
- ?
DaraBariton schreef:Dara kan heel goed flemen..... Hahahaa. Maar ze kan niet echt vrijheidsdressuurkunstjes... Maar zonder zadel en hoofdstel kan wel maar alleen als ze rustig is en weet niet of ze dat daar is. Ze durft wel die waterbak in. Wow haha. Dus geen wit op mn fries? iemand iedeeen?
DaraBariton schreef:Dara kan heel goed flemen..... Hahahaa. Maar ze kan niet echt vrijheidsdressuurkunstjes... Maar zonder zadel en hoofdstel kan wel maar alleen als ze rustig is en weet niet of ze dat daar is. Ze durft wel die waterbak in. Wow haha. Dus geen wit op mn fries? iemand iedeeen?