Ik ga straks een paar foto's nog plaatsen, eerst even huiswerk doen.. En de enquette heb ik ingevuld
MiniLoe
Geplaatst: 24-03-13 19:00
Het was heel gezellig ondanks de kou, de wind zorgde wel voor mooie manen.
Whaha die fotograven op een rij wat geweldig.
Ik moest helaas voor het rijden weer gaan, ivm de half uur vertraging die was opgelopen en mn taxi die klaar stond moest ik weer gaan. Had zelf betreft gezondheid een slechte dag en met mn medicijnen mag ik niet rijden. Vriendlief was dus mn chauffeur vandaag en ondertussen met de hond naar de hei geweest zodat ik wat fotos kon oefenen.
Erna nog naar mn schoonouders geweest en net de fotos van anna uitgezocht. Zijn er geloof ik acht die ik redelijk gelukt vind. Moet nog goed oefenen als ik zo jullie scherpe fotos zie hihi.
Hoe is het btw met yssa? Wat een ontzettend leuk dier zeg.
Visa nu schor van het hinneken?
Nikki dank je voor je belletje, wat ontzettend naar bericht over de hond van hp. Hoop dat ze afscheid hebben kunnen nemen en het vinden van een d.a. gelukt is.
Met yssa hebben we veel geluk gehad, het gat zit net 2mm van het hoefbeem af en hoefbeen is gelukkig in takt. Voorlopig moet ze in verband en paar keer speciaal bekapt/beslagen worden en de dekking zal even uktgesteld moeten worden met een paar weken maar waarschijnlijk kan het nog wel door gaan.
Hopelijk zijn alle fotografen erg te vreden.
@miniloe wat een leuke foto! Zal hem gelijk opslaan.