,, hahah.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
,, hahah.. 
Kan iedereen nog steeds? Misschien binnenkort even een PBtje de deur uit doen ter herinnering? 

Hopelijk zijn het er maar weinig... 

Bagheera_206 schreef:miranda_x schreef:Thanks!!
Ik kan ook nog steeds! Ik kom vanuit houten![]()
Welke plek spreken we in leersum af madelon?
Weer Utrechtse baan of andere lokatie?

EquiPhoto schreef:De datum komt eindelijk dichterbijKan iedereen nog steeds? Misschien binnenkort even een PBtje de deur uit doen ter herinnering?

maar ben hem flink aan het bijvoeren met hooi en hopelijk schijt die zijn staart ook niet onder 
MadelonSunny schreef:@SplashIsLief Okee. Is er geen open vlakte dan? Op Google maps lijkt het alsof er wel veel ruimte is. Maar anders gaan we gewoon naar de Utrechtse baan/Scherpenzeelseweg. Er schijnt nog een grote zandvlakte te zijn dan waar we afgelopen zaterdag zijn geweest dus wees maar niet bang dat we naar dezelfde locatie gaan hoor Richard, haha
@Janneke Weet jij nog een andere zandvlakte daar?
MadelonSunny schreef:Dit touwhalster is onderweg naar mij
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater
@SplashIsLief Okee. Is er geen open vlakte dan? Op Google maps lijkt het alsof er wel veel ruimte is. Maar anders gaan we gewoon naar de Utrechtse baan/Scherpenzeelseweg. Er schijnt nog een grote zandvlakte te zijn dan waar we afgelopen zaterdag zijn geweest dus wees maar niet bang dat we naar dezelfde locatie gaan hoor Richard, haha
@Janneke Weet jij nog een andere zandvlakte daar?