Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freya schreef:Ik had net me nichtje aan de telefoon. zij vroeg zich af, hoe laat we daar moeten zijn ?
Tevens neemt zij ook make-up mee, dus dat is ook geregeld, alleen vroeg zij zich af, in welke style de shoot is.
Zijn er al thema's bekend van de modellen ?
Of heb ik onder een steen geleefd, wat inderdaad kan kloppen, door alles omtrent Bianca.
DesireeK schreef:Freya schreef:Ik had net me nichtje aan de telefoon. zij vroeg zich af, hoe laat we daar moeten zijn ?
Tevens neemt zij ook make-up mee, dus dat is ook geregeld, alleen vroeg zij zich af, in welke style de shoot is.
Zijn er al thema's bekend van de modellen ?
Of heb ik onder een steen geleefd, wat inderdaad kan kloppen, door alles omtrent Bianca.
Oh dat is top Jo..
Echt een thema is er niet.. het zijn nogal verschillende modellen.. maar wat ik bijvoorbeeld wel heb aangegeven is dat ik stoer voor bij de muur wel leuk vind... Ook hebben ze geitjes daar waar je bij kan
PandorJ schreef:Hele mooie locatie! Sorry dat ik op het laatste moment erg afwezig ben geweest, dit ivm met school.
Stoer kan ik ook wel wat mee![]()
was ik nog welkom.. ?![]()
hamsterfan schreef:Heb mijn vriendinnetje ook toegevoegd aan de facebook groep aangezien ze model is.
Richard heb je er een beetje zin in? Aangezien ik gezellig met jou in een groepje zit, Ik zeg alleen nooit zoveelook niet wat ik wil enzo, dus jij mag moet
de aanwijzingen geven
.
Fee_ schreef:Ik snap niet veel van het schema.
Maar volgens mij zit ik samen met Laraax, toch?
Heb jij al ervaring met het fotograferen van modellen?