Ik heb nog niet naar de weersvoorspellingen gekeken, en denk dat we daar ook echt pas vrijdag naar moeten kijken... langer van tevoren is er toch weinig zinnigs over te zeggen.
Dat klopt, maar we kunnen wel de trend in de gaten houden... En dan maken we donderdagavond/vrijdagochtend denk ik de definitieve beslissing, aangezien het niet nodig is dat mensen onnodig hun paarden gaan wassen en zo...
Waar ik kijk geven ze 4.5 mm op... Scheelt aardig veel Maar 0.3 dat is inderdaad prima te doen
idefix4
Geplaatst: 01-10-12 12:17
Oeh, jammer! Ik zie hem te laat! Mijn dochtertje wil een mooie foto van haar met haar Dartelmoor. Ze wil meedoen aan de wedstrijd van de Penny voor een voorpagina... Ze mag zeker niet meer meedoen? SSdesign kent Richter's Prince vast nog wel.
Het lukt me jammergenoeg niet meer om foto's hier in te plakken. Maar op mijn facebook en hyves staan er wel een paar.
Het weer wordt minder he? Anders had ik wel een fotograaf gezocht nu. Paardjes zijn momenteel aardig op conditie hier. En met zo'n kasteel op de achtergrond...
Alleen doet ons internet het niet en kan ik alleen door de weeks vanaf 4 uur tot half 6 de foto's bewerken en plaatsen.
Klijn
Geplaatst: 01-10-12 17:47
Sil is het weekend aangevallen door een ander paard op stal toen ze in de buitenbak stonden (de killing manier zeg maar.. paard sloeg opeens nogal door ) Gelukkig heeft ze niks ergs maar ze is er niet mooier op geworden..
Ze heeft nu allemaal bijtplekken (bulten trekken al weg) waar de haren wat af zij..
De rechterkant:
Linkerkant:
Voorkant is gelukkig niks te zien:
En van dichterbij:
Vind het behoorlijk klote Wat vinden jullie kan ze nog mee?
Kasmir
Geplaatst: 01-10-12 17:49
Jeetje die is aardig doorgeslagen Wat mij betreft mag ze gewoon mee hoor, als het heel erg stoort photoshop ik 't wel weg op de mooie foto's .
Woodstock.. Die kon nu niet meer samen buiten omdat de andere ruinen weg zijn. Dus hadden we besloten dat het misschien met Sil wel zou lukken omdat die makkelijk is en niet over zich heen laten lopen. Naja niet dus.. Het ging de hele dag goed, zelfs met het eten. Tot einde van de middag hij opeens doorsloeg.