Patty, als je die mee wilt nemen graag! Kunnen we deze dan ook nog smiddags gebruiken? Kunnen de paarden die het aandurven er in en kunnen ze los op de foto. die paaltjes kunnen wij wel wegwerken
Hee ja zal ze mee nemen heb van die witte. En die kunnen gewoon blijven in de middag. Heb tot op heden alleen een oranje dunne band gevonden maar die zien de paarden natuurlijk niet goed.
Ik heb ook een stroomklok met accu maar denk dat dat weinig zin heeft? Als een paard aan de wandel wil zou die dan niet alles zo mee sleuren?
misschien een domme vraag.... Maar waar moeten we as zondag precies zijn? Is hier een adres van bekend? Gelukkig geven ze mooi weer af, dus laten we hier op hopen!
KOmt helemaal goed!! Ik heb er ook zin in! Moet wel qua (tijds)planning even kijken, want moet natuurlijk 1 van de paarden halen en ook nog een paar verplichtingen nakomen
Zie jullie topic nu pas . Mochten jullie last minute nog een model zoeken (vanwege afmeldingen) dan houden mijn paard en ik ons aanbevolen. Anders een hele fijne dag en houd ik het volgend jaar goed in de gaten!
Anoniem
Geplaatst: 12-09-12 21:33
Ellis!!
Kan ik toch s ochtends? Hoor net dat mijn ouders s middags de bus wel nodig hebben namelijk. En als het niet kan dan kan ik zelf niet