Sorry maar ik zit niet 24/7 op bokt. Ik heb het heel druk, had eerst de planning bijna klaar maar nu niet meer, dus die moet ik weer opnieuw proberen te maken, etc. Er zijn een paar modellen die alleen s ochtends of alleen s middags kunnen komen dus het wordt ook niet maar 1 dagdeel.
Sorry maar ik heb het even te druk om nu nog voor zaterdag alles te kunnen regelen denk ik.
Elynkwpn
Geplaatst: 30-07-12 15:53
Als er weer 1 komt , Is mijn paard wel van de partij!
LynnDenise
Geplaatst: 30-07-12 15:54
Is het handig dat iemand het dan even van je over neemt? Heb je alle informatie wel netjes bij elkaar verzamelt?
Kan jij anders alle informatie die je heb even hier neer zetten? van degene die dus niet meer gaan en wel nog gaan. dan kunnen wij het wel verder afmaken toch? en het zou wel leuk zijn als je wel gewoon nog komt !
Tot mijn spijt moet ik helaas ook afzeggen. Ik zou als model meegaan in de ochtend, maar wegens persoonlijke omstandigheden kan ik helaas niet meer. Sorry en succes met het regelen nog! En veel plezier als het doorgaat natuurlijk
Iedereen heeft PB, heb je geen PB, PB mij dan even, want dan is er iets niet goed gegaan
LynnDenise
Geplaatst: 30-07-12 19:19
Oke aangezien ik het heb overgenomen wil ik nu toch wel even duidelijkheid over de locatie.
Als je het meer ziet als een hartje, weet ik dat je bij de linkerbolling je een strandje hebt, is dat het hondenstrand? Daar heb je ook een ruiterpad, dijkje, bosachtig iets. Tussen de 2 bollingen in zit een parkeerplaats, als ik het zo kan zien op google earth streetview kunnen we daar wel trailers kwijt, mits het rustig is.