Maar ik werk dus wel eerst alles af voor ik de lijntjes doe. Ik kom dan ook na 1 foto wel echt in lijntjes mode en stoom dan in 1 keer alle foto's er door heen (wat in mijn geval na selectie dus 59 foto's zijn)
jenne
Geplaatst: 28-03-17 21:53
Hier gaat het ook niet zo hard. Moest eerst 900 gb aan foto's verplaatsen naar de externe harde schijf omdat hij vol zat. En dan maar in 1 keer goed doen Maar dat duurde zo'n 11 uur Gister een eerste sortering gemaakt en vanavond de eerste 2 foto's bewerkt. Ga morgen weer verder en hoop zo snel mogelijk vast voor iedereen een voorproefje te hebben. Gewoon op volgorde gewerkt van het fotograferen.
Alles is geupload op de website! Als jullie de foto's in iets betere kwaliteit willen moet je even een mailtje sturen! Dan stuur ik ze direct naar je toe (blijft de kwaliteit net wat beter )
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-17 23:21
Bij de 2e foto van Jake: vanaf bovenaf zijn staart naar links. 2e foto van Chester: vanaf bovenaf zijn staart naar rechts, 3x hetzelfde zand haperingetje. 1e foto van Venedict: onder zijn kaak zie ik een lucht vlekje wat afwijkt van kleur. Zelfde rechts van zijn staart. 2e foto van Venedict: ook rechts van zijn staart.
Ik heb er ook last van hoor en mag er ook op gewezen worden hoor Vind het alleen maar fijn als fotografen onderling elkaar gewoon willen helpen om te verbeteren; daar zijn fotomeetings tenslotte ook voor denk ik dan!
Haha, ja kan ik me goed voorstellen hoor! Heel herkenbaar probleem namelijk, denk voor iedere fotograaf wel Even naast je neerleggen en andere keer weer verder/opnieuw bekijken of het laten nakijken is dan ook helemaal geen gek iets.