Er zijn hier wat familie omstandigheden moet jammer genoeg afzeggen. Heel erg sorry voor het late afmelden maar komt er nu net tussen en krijg het net te horen. Hopelijk hebben jullie een fijne dag morgen Nogmaals sorry voor het late afmelden
Ik heb het gevonden geloof ik. Ben wel de eerste volgens mij. Reed er sneller over dan dat de TomTom aangaf
Ennasil92
Geplaatst: 17-07-16 10:07
ik heb Misha last minute nog even gewassen (ik kwam gister terug van kamp en had er echt geen tijd meer voor gehad) en heb er erg veel zin in ik vertrek over een half uurtje, tot zo allemaal
Even voor de duidelijkheid, ik maak een geheime facebook groep aan en daar worden de foto's geplaatst. Dit zijn 3-5 foto's per model met logo. Zouden jullie mij even je naam willen sturen zodat ik je toe kan voegen.
Maar als je dan doet minimaal 3 maximaal 10 of 15. Dan kan je dat zelf ongeveer bepalen wat je doet
HMM
Geplaatst: 17-07-16 15:45
Zo Mikmak en Hatchi staan weer lekker in de wei. Ik was super trots op mijn dames, ze waren mooi rustig. Tjah en dat het gras dan lekkerder is, daar kan ik ze eigenlijk geen ongelijk in geven. Ik vond het gezellig en ben erg benieuwd naar de foto's. Succes met het verwerken/uitzoeken.
Het was erg gezellig en hebben het getroffen met het weer. Misha staat inmiddels alweer in de weide bij haar maatjes. Volgend jaar ga ik mee met veulen
marshmellow
Geplaatst: 17-07-16 17:36
Super jammer dat ik er niet bij kon zijn! Jullie hadden gelukkig goed weer!