Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Ik ga proberen vanavond de overige foto's nog af te makenBij sommigen moet ik nog een keuze maken, zijn er vanuit de modellen nog foto's/poses die je nog graag wilt hebben en die ik van jou nog niet had bewerkt?
Kan ik er (misschien) rekening mee houden. Maar alsnog alleen de allerbeste foto's gaan de deur uit
Wil dan ook z.s.m. een topic maken!
kim_1990 schreef:IsaCalixa schreef:Ik ga proberen vanavond de overige foto's nog af te makenBij sommigen moet ik nog een keuze maken, zijn er vanuit de modellen nog foto's/poses die je nog graag wilt hebben en die ik van jou nog niet had bewerkt?
Kan ik er (misschien) rekening mee houden. Maar alsnog alleen de allerbeste foto's gaan de deur uit
Wil dan ook z.s.m. een topic maken!
Ik ben wel benieuwd of je nog mooie stand/portretfoto's hebt van dino op de straat? Tenminste, als ik me niet vergis waren die foto's bij jou gemaakt?
Namira542 schreef:Ik vind het zo jammer dat ik van Dino niet zoveel portret foto's heb![]()
omdat ik juist op dat moment bij het laatste model mijn batterij moest wisselen![]()
![]()
Gelukkig was ik niet de enige fotograaf![]()
kim_1990 schreef:Namira542 schreef:Ik vind het zo jammer dat ik van Dino niet zoveel portret foto's heb![]()
omdat ik juist op dat moment bij het laatste model mijn batterij moest wisselen![]()
![]()
Gelukkig was ik niet de enige fotograaf![]()
Ik ben heel erg blij en tevreden met jou foto's!!
Als je meer foto's wilt maken ben je altijd welkom om hem vast te leggen hoor