Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_joy schreef:Ah jammer. 2 april kan ik helaas niet i.v.m. leren voor een herkansing. Het weekend erna (9&10 april) heb ik in ieder geval vrij dus dan kan ik fotograferen. Mocht iemand nog een leuk model in de aanbieding (omgeving Den Haag of Utrecht) hebben voor dat weekend hou ik mij aanbevolen
Susan88 mocht er genoeg animo zijn lijkt het mij leuk om te komen fotograferen
schirocco24 schreef:anne_joy schreef:Ah jammer. 2 april kan ik helaas niet i.v.m. leren voor een herkansing. Het weekend erna (9&10 april) heb ik in ieder geval vrij dus dan kan ik fotograferen. Mocht iemand nog een leuk model in de aanbieding (omgeving Den Haag of Utrecht) hebben voor dat weekend hou ik mij aanbevolen
Susan88 mocht er genoeg animo zijn lijkt het mij leuk om te komen fotograferen
Kom uit reeuwijk en denhaag utrecht is goed te doen.. Wat zou je willen?
anne_joy schreef:Heeft iemand zin om samen met schirocco24 en mij op 10 april (11 uur) naar de soesterduinen te gaan? schirocco24 neemt 1 of 2 honden mee en zal zelf ook fotograferen.
Wij zijn nog op zoek naar modellen en fotografen
anne_joy schreef:Heeft iemand zin om samen met schirocco24 en mij op 10 april (11 uur) naar de soesterduinen te gaan? schirocco24 neemt 1 of 2 honden mee en zal zelf ook fotograferen.
IngeN86 schreef:anne_joy schreef:Heeft iemand zin om samen met schirocco24 en mij op 10 april (11 uur) naar de soesterduinen te gaan? schirocco24 neemt 1 of 2 honden mee en zal zelf ook fotograferen.
Iemand die een pup van mijn hond heeft woont daar in de buurt. Een weimaraner pup van 4 maanden. Kan wel vragen of ze willen?
IngeN86 schreef:anne_joy schreef:Heeft iemand zin om samen met schirocco24 en mij op 10 april (11 uur) naar de soesterduinen te gaan? schirocco24 neemt 1 of 2 honden mee en zal zelf ook fotograferen.
Iemand die een pup van mijn hond heeft woont daar in de buurt. Een weimaraner pup van 4 maanden. Kan wel vragen of ze willen?
schirocco24 schreef:anne_joy schreef:Heeft iemand zin om samen met schirocco24 en mij op 10 april (11 uur) naar de soesterduinen te gaan? schirocco24 neemt 1 of 2 honden mee en zal zelf ook fotograferen.