[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:44

Zaterdag ga ik de dochter van vrienden voor haar 5e verjaardag een fotoshoot geven met mijn shetlander. Ik ga dit doen op de sahara bij Ommen. Zin er meer fotografen die het leuk lijken dit vast te leggen? Ik zal zaterdag ook een datum met hun afstemmen.

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 00:07

anne_joy schreef:
Ah jammer. 2 april kan ik helaas niet i.v.m. leren voor een herkansing. Het weekend erna (9&10 april) heb ik in ieder geval vrij dus dan kan ik fotograferen. Mocht iemand nog een leuk model in de aanbieding (omgeving Den Haag of Utrecht) hebben voor dat weekend hou ik mij aanbevolen :)

Susan88 mocht er genoeg animo zijn lijkt het mij leuk om te komen fotograferen :)

Kom uit reeuwijk en denhaag utrecht is goed te doen.. Wat zou je willen?

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:16

Hallo iedereen!

Ik ben de fotografe van Jikke Patist Fotografie en samen met CreatingMoments Fotografie gaan wij op a.s. zondag 3 april het strand van Noordwijk op voor een fotoreportagedag. Op deze dag willen we een hoop verschillende paarden op de foto zetten voor ons portfolio. De fotoshoot zelf is geheel gratis en u zal sowieso 10-15 foto's ontvangen van de fotoshoot per fotograaf.

Voor deze dag zoeken we nog enkelen modellen. Wat we zoeken, naast paarden die niet bang zijn voor water zijn zijn of/en:
- paarden met uitstraling
- paarden met een apart ras of uniek kleurtje (Fries, een Gangenpaard, Fuschs, PRE etc.)
- paarden met veel behang
- paarden die kunnen steigeren op commando

Heb jij of ken jij iemand met zo’n paard laat het mij dan weten door middel van een pb of reactie! :)

Onderstaande moodboard geeft een beeld van wat ik wil bereiken, de foto's zijn niet door mij gemaakt en de Fries is maar een voorbeeld van een ras. Mijn foto's kunt u zien op de Facebook van Jikke Patist Fotografie of CreatingMoments Fotografie.

Afbeelding

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:18

schirocco24 schreef:
anne_joy schreef:
Ah jammer. 2 april kan ik helaas niet i.v.m. leren voor een herkansing. Het weekend erna (9&10 april) heb ik in ieder geval vrij dus dan kan ik fotograferen. Mocht iemand nog een leuk model in de aanbieding (omgeving Den Haag of Utrecht) hebben voor dat weekend hou ik mij aanbevolen :)

Susan88 mocht er genoeg animo zijn lijkt het mij leuk om te komen fotograferen :)

Kom uit reeuwijk en denhaag utrecht is goed te doen.. Wat zou je willen?

Ik wil graag een keer oefenen met het maken van blackfoto's :) Die heb ik nog niet op mijn website. Ook paarden met veel behang zijn altijd zeer welkom. Naast paarden zijn andere dieren ook altijd welkom en ik sta open voor andere ideeën.

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 15:17

Anne. Gaaf.! Ik heb een hond evt twee zelfs in de aanbieding en een paard naja :+ grote pony. Die staat op mijn profiel. Honden zou ik een foto van kunnen sturen, is een blonde slanke labrador en een zwart met bruine herderkruising.
Wat voor locatie heb je in gedachte en komen er nogmeer modellen bij.?

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 15:24

Voor honden vind ik de Soesterduinen altijd een erg mooie locatie om foto's te maken. Voor blackfoto's is een stal handig. Wil je anders even een pb sturen met foto's van je honden? :) Meer modellen (en fotografen) zijn altijd welkom.

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:43

Heeft iemand zin om samen met schirocco24 en mij op 10 april (11 uur) naar de soesterduinen te gaan? schirocco24 neemt 1 of 2 honden mee en zal zelf ook fotograferen.

Wij zijn nog op zoek naar modellen en fotografen :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:53

Zijn er nog fotografen die zaterdag mee willen met een kleine meeting in de ochtend op het Leersumse veld?

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:11

anne_joy schreef:
Heeft iemand zin om samen met schirocco24 en mij op 10 april (11 uur) naar de soesterduinen te gaan? schirocco24 neemt 1 of 2 honden mee en zal zelf ook fotograferen.

De honden die mee gaan.
Afbeelding
Links Jessy blonde jacht labrador. Rechts Lori een herder kruising.
En er gaat nog een wit met zwart en bruine bordercollie mee. Alle drie zijn het sociale honden.
Alle honden zijn welkom.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 10:31

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:46

anne_joy schreef:

Iemand die een pup van mijn hond heeft woont daar in de buurt. Een weimaraner pup van 4 maanden. Kan wel vragen of ze willen?

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:03

IngeN86 schreef:
anne_joy schreef:

Iemand die een pup van mijn hond heeft woont daar in de buurt. Een weimaraner pup van 4 maanden. Kan wel vragen of ze willen?

Graag :) Ik heb een topic aangemaakt waar opgegeven kan worden [FM] [H] Soesterduinen zo 10 april

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:52

IngeN86 schreef:
anne_joy schreef:

ahhh... puppy <3 . Zou leuk zijn als ze mee gaan.

AvanKol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:45

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 17:33

Past hier misschien niet helemaal hierbij, maar voor diegenen die morgen nog zin hebben om foto's te maken. Er is SGW in Markelo (potdijk) misschien dat iemand nog zin heeft om foto's te maken of een mini meeting te houden?

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 18:11

Hoi Inge,

Bij dezen de foto's van de Weimaraner.
De foto's van de andere 2 hondjes komen morgen of zondag!

Ik wacht nog even tot ik mijn nieuwe logo heb en dan stuur ik de foto's via WeTransfer via de mail!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iemand nog tips misschien? :)

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 18:48

Aaah ze zijn mooi! Glimvacht haha, leuk, mijn meisje <3 <3

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:09

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:58

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:46

Inge, hier de rest van de foto's :D
WeTransfer mail verstuur ik zodra ik mijn nieuwe logo heb (zijn 15 foto's in totaal).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:50

toen we klaar waren met fotograferen werden we opgewacht door een grote kudde konikpaarden, mét veulentjes! <3

Afbeelding

Afbeelding

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:18

Onder het mom, wie niet waagt, wie niet wint :)

Mijn portfolio architectuur wil ik graag aanvullen met een mooie portetfoto. Is er een fotograaf in de buurt Leeuwarden die dit leuk lijkt? Uitgebreider en voor eigen portfolio gebruik kan natuurlijk!

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:18

<3 mijn meisjes. Mooi, dank je! Van veulen ook erg mooi, was wel grappig..opeens al die paarden om ons heen

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:23

Maandag as gaan we smiddags (rond 14.30 weg) foto's maken on de buurt van Bennekom en op de hei. 3 ijslanders. Misschien nog 1 of 2 extra op het begin. Maar iig met 3 rijfoto's maken. Er kan evt nog een fotograaf aansluiten. Stuur me dan even een pb.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:16

schirocco24 schreef:
anne_joy schreef:

Afbeelding
Ik heb mijn wolfje ook aangemeld :D

Het is een eindje met de trein voor ons maar dat heb ik er wel voor over, de soesterduinen is erg mooi.