BETUWE schreef:Kan je niet alvast een tussenstand geven? Dan weten de modellen ook waar ze aan toe zijn
Het is nog januari, dus we hebben nog zeker 2 hele maanden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__elise__ schreef:Aangezien ik me als eerste heb aangemeld van de modellen ben ik er al wel een beetje van uitgegaan dat ik meekan. Hopelijk is dat ook echt zo! Al realiseer ik mezelf nu ook dat ik de enige ben met foto's van de pony's waarmee ze niet echt tot hun recht komen.
Nog even duimen! Laat je het zsm weten?
Ennasil92 schreef:ooohhh dit is voor mij te lopen
kan ik me nog opgeven?
Met Misha is het alleen even afwachten wanneer ze haar veulen krijgt(komt uit een kudde dus weet niet wanneer ze gedekt is) maar dan is het evt ook mogelijk om met veulen te komen het is echt letterlijk bij mij om de hoek.
[ Afbeelding ]
en heb evt ook nog 2 honden is de aanbieding
[ Afbeelding ]
janneke584 schreef:Ennasil92 schreef:ooohhh dit is voor mij te lopen
kan ik me nog opgeven?
Met Misha is het alleen even afwachten wanneer ze haar veulen krijgt(komt uit een kudde dus weet niet wanneer ze gedekt is) maar dan is het evt ook mogelijk om met veulen te komen het is echt letterlijk bij mij om de hoek.
[ Afbeelding ]
en heb evt ook nog 2 honden is de aanbieding
[ Afbeelding ]
Je kan je alleen nog opgeven voor de reservelijst. Op dit moment worden de modellen al gekozen
janneke584 schreef:Heb net de fotografen een pb gestuurd die nog niet gestemd hebben. Uiterlijk as vrijdag maken we de modellen bekend
horserider22 schreef:janneke584 schreef:Heb net de fotografen een pb gestuurd die nog niet gestemd hebben. Uiterlijk as vrijdag maken we de modellen bekend
Ben benieuwd wie er uiteindelijk mee mogen. Kan je ook de modellen die zo wie zo mee kunnen niet alvast noemen? Dan maak je vast een paar mensen blij (zowel fotografen als de modellen die mee mogen).