Ja klopt inderdaad, zul je net zien dat het de hele middag droog is... En een nieuwe datum is ook wel weer lastig want dan moet maar net iedereen weer kunnen..
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-15 21:39
Nou dat vind k ook een beetj! Helemaal aangezien er ook een aantal best een stukkie moeten rijden!
Ja daarom en miezeren, natte sneeuw of mogelijk ijzel zijn ook erg beroerd
_Ilsee_
Geplaatst: 21-11-15 22:05
Lastig, maar ik zou het liever een andere keer willen met meer zekerheid Ik heb het namelijk best wel druk dus zou het ontzettend vervelend vinden als het voor niks zou zijn
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-15 22:08
Twilight schreef:
de hoeveelheid regen per keer is ook maar 0,3 mm. dit houd in miss af en toe buitje, maar kan ook heel de dag miezeren..,
Okay! Ik heb een besluit genomen! Ik vond het echt moeilijk en hoop dat ik het beste besluit heb genomen!
Ik ben even alle puntje bij langs gegaan en heb besloten het NIET door te laten gaan! Punt 1: het weer is te onzeker, bij veel sites word aangegeven verschillende buien Punt 2: bij een vorige meeting met regen hebben 2 fotografen waterschade gekregen, dit wil ik hoe dan ook voorkomen Punt 3: ik vind het heel vervelend als we allemaal daar staan en t piep weer is
Mijn voorstel; een nieuwe datum plannen! De modellen en fotografen die het laatst genoemd zijn op pagina 16 hebben voorrang, daarna komen de mensen die afgezegd hebben door persoonlijke redenen (toen de datum al bekend was) en daarna komen mensen aan de beurt van "buitenaf/die zich nog niet gemeld hadden"
Sneeuw is idd ook leuk, alle altijd maar afwachten hoelaat t licht en hoelaat t mooi is haha
Jets
Geplaatst: 21-11-15 23:25
Jammer!
Angela en ik zouden het nog wel aan willen kijken met het weer om het eventueel door te laten gaan met een aantal. Zijn er nog meer mensen (uit de buurt) die eventueel nog (last minute) zouden willen?