Wauw!!! Heel mooi Anoek bedankt! Ben echt benieuwd naar de rest
JoycexEnya
Geplaatst: 25-09-15 08:53
ClaudiaDer schreef:
He getsie wat vervelend Joyce! Misschien is zo'n Adobe pakket wat voor je? Dan heb je lightroom en Photoshop voor 12 euro in de maand, steeds de nieuwste updates
Whieee leuk! En super mooie foto's Anoek!! dit zou denk ik wel eens de (voor mij) eerste meeting gaan worden waar we van elke fotograaf de foto's gaan krijgen!! Toppers! Heb van vorige meetings altijd van 1 of 2 (of soms meer) fotografen gewoon nooit meer wat gehoord..
Ja zijn er gewoon een aantal . Ik moet ook nog foto's ontvangen van vorig jaar september van Oeps. Heel jammer. Ik ben dit weekend weg dus maandag begin ik weer fris en fruitig.
Saskiaa_
Geplaatst: 25-09-15 22:23
Ik ben toch echt wel heeeeel nieuwsgierig naar de foto's van mij op Djarfur! Dus, plaatsen die hap.
Ik heb trouwens maar bij enkele foto's touwtjes weggewerkt. Mochten jullie foto's na willen bestellen (stuur me dan even een PB of een mailtje! ), zal ik deze uiteraard wel wegwerken. En even spammen; Willen jullie ook mijn FB pagina liken? (zie onderschrift!)
Saskiaa_
Geplaatst: 25-09-15 23:03
En Basco Daarmee alle portretfoto's af. Morgen of overmorgen begin ik met de actiefoto's.
1. Basco 2. Bennington 3. Whisper 4. Calandra 5.Fiek 6.Djafur 7. Sendie 8. Poncho 9. Poncho en Whisper 10. Djafur en Fiek Ik ben bezig met alles online te zetten, het uploaden duurt eventjes Hopelijk staat morgen alles erop
nobje
Geplaatst: 26-09-15 07:47
Ooo wat een gave foto's ! Dank jullie wel Anouk, Saskia en Claudia. Ik was heel druk, dus even niet gekeken.... Het is super spannend om dan bokt te openen.. En dan zulke mooie foto's te zien. Die van de andere paarden zijn ook zo mooi om naar te kijken. Echt super ! je word er zo vrolijk van hebben jullie dat ook ?