Foto's van Samantha staan erop, Ik zit vanalles tegelijk te doen en ook jullie foto's verder te bewerken, Maar ik heb van iedereen wel alvast een paar erop gezet
Zowiezo moeten we op vakantiedame nog even wachten, Samantha word geopereerd dus communicatie met de andere moet even wachten.
Ik heb van Remo van mijn mini ook maar 1 foto en van mijn tinker 2 foto's. Van Ylvy heb ik ook nog maar een paar foto's en van Salina heb ik tot nu toe alleen van mijn mini foto's (terwijl die van de fotomeeting daarna wel al alle foto's erop heeft staan ) hoop dat er gauw nog wat meer foto's komen, ook van Samantha en die andere fotograaf die op vakantie was (Drie weken zijn volgens mij ondertussen ook al bijna 3 weken voorbij )
Ik vind het ook erg jammer dat van maar een paar fotografen rap alle foto's er waren. Pluim overigens voor de fotografen die dat wel gewoon netjes snel in orde gemaakt hebben! Je weet als fotograaf dat het niet alleen om 1 dag foto's maken gaat maar ook om tijd hebben voor het nabewerken. Als je die tijd niet hebt dan kan je beter geen 8 paarden op 1 dag op de foto komen zetten, want dan weet je dat dat gewoon veel tijd gaat kosten. Dit soort shoots zijn op tfp basis, als model doe je best om goed voor de dag te komen zodat de fotografen kunnen oefenen, als fotograaf lever je foto's op klein formaat als dank voor de genomen moeite van het model. En dat mis ik bij een aantal fotografen op deze meeting eerlijk gezegd. Voor mij wel een reden om volgende keer toch 2x na te denken voor ik naar een fotomeeting ga met relatief onbekende fotografen. En dat is jammer.
Moet ook zeggen dat ik het vervelend vind dat er niet 1 plek is waar iedereen elkaar kan spreken. Er zijn nu een aantal fotografen geweest die geen bokt hebben, die lezen dit nu niet. Maar we hebben verder ook geen plek waar dit neer gezet kan worden, zoals bijvoorbeeld een facebookgroep oid. Dus dat is wellicht een tip voor de organisatie voor een volgende keer, wanneer je ook met fotografen van buiten bokt werkt, zorg dan dat iets regelt waar iedereen elkaar kan treffen, zoals een facebook groep of groepsapp.
Voor mij was dit de laatste keer, Zit nu midden in een verhuizing alleen slimme vriend heeft pas internet geregeld vanaf de 20e. Ik ga morgen nog even contact opnemen met Samantha ovwr haar vakantie vriendin want die 2 weken zijn al lang en breed voorbij.
Terwijl de meeting zelf naar mijn gevoel top verliep.. Maar nu gaat het toch minder.
inderdaad de meeting zelf was echt super! gezellig mensen onder elkaar en ook gewoon respect voor elkaars wensen enz. Alleen nu inderdaad beetje jammer dat een aantal fotografen zo "Achterlopen" zeg maar. van de andere fotomeeting is inderdaad op een gegeven moment een groepsapp aangemaakt, is best heel handig en fijn dat je dan ook niet voor ieder wisse wassje helemaal naar bokt moet zeg maar. maar ja boeite nu ook niet meer zo laten we hopen dat die fotografen die nu nog foto's "moeten" leveren dit nog willen doen.
Ylvy succes met verhuizen nog dan
AaronYve
Geplaatst: 13-07-15 10:46
Idd ben ik het helemaal mee eens. Ik ben 2 jaar geleden ook op een meeting geweest van Ylvy en toen hadden we binnen 2-3 weken onze foto's. Ik heb zelfs nog nabesteld, het liep allemaal super. En nu vind ik het gewoon jammer dat we zo op sommige foto's moeten wachten.
Remo zit niet op bokt begrijp ik?
Ylvy succes met verhuizen! Mijn mam vond trouwens de foto van Djenna heel mooi!
Remo zit gewoon op Bokt, De enige die niet op Bokt zaten waren Samantha en vriendin.
xReeeem
Geplaatst: 15-07-15 00:29
Sorry mega druk gehad met school omdat ik anders echt niet over kon. Spijt me! Ik ga kijken wanneer ik eindelijk nog wat foto's kan doen. Voor nabestellen kan altijd gemaild of gepb't worden. Mijn site stond overigens er gewoon bij op de weebly van de fotomeeting zelf. Via m'n mail (site) reageer ik altijd meteen.. op bokt kijk ik niet zo vaak!
Laughy
Geplaatst: 04-08-15 22:12
Ik ga het toch nog een keertje doen...
Komen er nog meer foto's?
Ik heb in ieder geval van Salina nog geen foto's van Murphy (de Tinker) van de rest hebt ik wel al wat maar van sommige nog steeds maar 1 of 2 foto's...
Vind het erg jammer dat het zo lang duurt bij sommige Van een meeting die na deze heeft plaats gevonden heb ik wel alle foto's al binnen en dat al een paar weken zelfs...
Jep, van mij nog steeds. Maar je gokt het al, drama met KPN.. Na veel gezeur komen ze donderdag eindelijk internet aansluiten.
Van die vriendin van Samantha nog steeds niks gehoord. Zal Samantha nogmaals vragen wat en hoe. Grote kans dat ik net als bij Samantha het moet uploaden.
Sorry voor het lange wachten, sneller kon helaas niet.
Murphy alsnog toegevoegd.. helaas is de middaggroep bij mij niet goed gelukt door dat ik zand op mijn camera heb gekregen..hierdoor kon ik mijn instellingen niet meer veranderen. Veel foto's waren onscherp of flink overbelicht door het weer. Helaas..hoop de volgende keer betere foto's te kunnen leveren.
Laughy
Geplaatst: 05-08-15 20:07
SalliBalli schreef:
Oops ben er een paar vergeten.. sorry sorry! .
geeft niks hoor, ging er al vanuit dat je ze vergeten was
hoop dat Samantha en vriendin nog wat van zich laten horen, zou erg jammer zijn als het hier bij blijft..(ook vooral omdat dat Logo van de foto's van Samantha bijna bij iedereen deels over het paard heen staat....)
Hopelijk doet jullie internet het straks weer helemaal naar behoren Ylvy, toch altijd vervelend als het zo omslachtig moet...
Ja ik ben heel bang dat het bij die vriendin hetzelfde is. Ze zijn er om te leren he. Ik heb Samantha gisteren een bericht gestuurd en ze zou vandaag contact opnemen met haar vriendin.
Ik hoop ook dat alle drama voorbij is, we zijn alweer een maand verder. Ofwel een maand zonder internet. Alleen vertraagd via mobiel
Hier weer foto's bij mij toegevoegd, dus er valt weer wat te kijken. Daisy, de vriendin van Samantha, heeft blijkbaar ook eraan gewerkt.. ze heeft 1 foto erop gezet. Van Remo is er meen ik niks bij gekomen.
Zitten toch weer gave foto's tussen! Mooi nieuw logo ook Ylvy! Klopt inderdaad dat er van Remo ook nog niets bijgekomen is... Hoop toch dat er van Daisy en Samantha nog wat meer erop komt, er zonde anders maar goed daar doen we helaas weinig aan...
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-15 21:16
Van Samantha hoef je niets te verwachten denk ik, Ik heb haar gevraagd alles te sturen en dit is wat ik kreeg. Daisy (en Remo), tja.. ik hoop ook dat er meer komt maargoed..
En dankje, ben ik heel blij mee Heb hem van een bokker gekregen.
ik heb remo net op facebook een berichtje gestuurd. Kreeg terug dat ze wat familie gedoe had en dat ze andere shoots had gehad die ze eerst afgehandeld had.. Ze ging kijken of ze zo snel mogelijk nog wat kon doen.
Ik vind het van Remo wel echt jammer want ze heeft mooie foto's En op FB zie ik dan wel foto's van nieuwe shoots voorbij komen..... Hoop dat ze toch nog tijd over heeft om er wat foto's op te zetten