Voor jou niet fleur. Ik heb de laatste groep geschrapt. Daar zat alleen kim nog in en die weet al dat ze eerder moet.
zonnet50
Geplaatst: 10-04-15 13:51
Top dankjewel , tot morgen!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 10-04-15 17:10
Nou ga ik weer spelbreker zijn voor je planning misschien.. Maar ik moet helaas afzeggen. Kreeg gister een uitnodiging van mijn zus voor een dagje weg (die ik met goed fatsoen ècht niet af kon zeggen... ) , en nou heb ik niet meer genoeg geld over voor mijn retourtje trein... Ben echt superblut, dus moest al heel wat uitstapjes schrappen
Wens jullie wel heel veel plezier, en zie de foto's wel verschijnen!
Dan had ik dat wel geregeld haha, maar nee, ik moet wel eerst naar Marienberg/Ommen kunnen komen.. Maar goed, de volgende keer ben ik vast weer van de partij, jullie zijn nog met genoeg fotografen dit keer haha
Hier alles voorbereid. Zelfs de regenjas ligt klaar aangezien er een kans op een buitje is. Niet dag k van plan ben die nodig te gaan hebben maar toch haha
Nee, die parkeerplaats bij jouw rode cirkel was dicht de vorige keer. Het is verzamelen bij ingang 3!. Deze kun je bereiken via ingang twee. Daar zijn slagbomen voor trailers. Fotografen kunnen wel gewoon via 3 naar binnen en daar wachten.