Zo dadelijk ga ik nog wat berichten naar mensen sturen voor het verzoek van de fb pagina. Dit omdat er dan gewoon meer antwoord krijg op genoeg vragen
Ook ga ik beginnen met allebei de schema's zodat die alvast klaar liggen. Alle fotografen koppels krijgen een schema mee deze dag. Zodat iedereen een schema heb, mocht je niet in de buurt zijn van elkaar
Mocht je dus een voorkeur hebben van een ochtend ploeg en een middag ploeg, hoor ik dat graag
Ik wil de ochtend beginnen om 10 uur, en de middag rond 1 uur . Dit omdat ik wel graag de tijd wil nemen, en de fotograferen ook gewoon een middag lunch kunnen eten
Vanwege mijn eigen trein vervoer die pas om 8 uur begint.. Begint de ochtend en de middag ploeg een half uurtje later. Anders komen Naomi en ik precies 10 uur aan, en dat is niet echt slim
Mijn humeur wordt steeds minder. Ik blijf pb's sturen naar de modellen naja de meeste. En gewoon geen reactie krijg je terug. Het is wel over 2 maanden. En lijkt me dan wel handig als hier ook mensen reageren of dat ik een berichtje terug krijg. Verzoeken voor de fb pagina is ook bijna betreurd.. Ik vraag me af of de modellen wel komen als dit zo door gaat..
Een reactie is wel zo fijn. Ik zou even íedereen (ook de fotografen!) om bevestiging vragen met een mobiel nummer. Zo kun je ze altijd bereiken. En duidelijk in de PB zetten dat als ze niet reageren voor een bepaalde tijd je er van uitgaat dat ze niet mee gaan zodat jij nieuwe modellen kan regelen
Oke bedankt. Ja had de fb pagina ook gemaakt. Dan komt er wel mee communicatie maar dat valt ook zwaar tegen.
Fredt
Geplaatst: 09-02-15 13:08
Je vraag is ook niet heel concreet. Je vraagt of als mensen een voorkeur hebben ze willen reageren. Misschien zijn er ook mensen die geen voorkeur hebben? Ik heb verder ook geen PB gehad.. Daarnaast las ik ook dat velen geen FB hebben, dus of dat het beste communicatiemiddel is?
Sanne_com
Geplaatst: 09-02-15 13:08
Ik denk dat dat van het mobiele nummer een goed idee is! Heb je niet ook wat e mail adressen? Dat werkt vaak ook goed.
Maar ik denk dat als je een mail stuur, met ook als titel defenitieve bevestiging of zo. Mensen als ze echt willen wel reageren