Begrijpelijk hoor! Als model zijnde ben je natuurlijk razend nieuwsgierig naar de foto's. Ik had een begin gemaakt met Bono, dus die is vanavond wel af denk ik. Alleen het wegwerken van al die lijntjes kost zoooooveel tijd, haha!
Aline is verzonden en straks ontvang je Bono. (even uploaden). Ik laat de modellen zelf hun acht foto's kiezen voor webformaat met logo, graag ontvang ik ook van hun snel een reactie. .
Veronique, staan je nabesteltarieven ook in de mail die je verstuurd? En wat als je bijv meer dan 8 leuke ziet en die op webformaat bij zou willen nemen? Hoeveel kost dat?
Verosjaak
Geplaatst: 08-11-14 21:21
In de mail die ik stuur kom je gelijk om de bestelpagina terecht (daar zie je ook de tarieven). Ik leg uit hoe je de gratis bestanden kan doorgeven . Elk extra bestand is 3 euro per foto (webformaat met logo spreken we dan over ).
Heb nu alleen gigantische ruzie met mijn laptop. Zover dat ik in staat ben om hem door de kamer te gooien, grr! Ben (was) bezig met Charlie, maar bij het bewerken geeft ie niet thuis. De laptop dan Ga hem zo wel even aan en uitzetten, kijken of dat helpt.
Marcato
Geplaatst: 08-11-14 23:05
Voorproefje van Charlie:
Verosjaak
Geplaatst: 08-11-14 23:08
Ja hoor, die staan allemaal in de nabestellink . Ik werk via Oypo en bij mij kan je foto's, canvassen, tuinposters, diboluxe, acrylluxe, aluminium, keramische mok, muismat, kussensloop, puzzel, telefooncase, ipadcase, sleutelhangers, portemonnee en t-shirts bestellen. Zeer ruim dus
Ik heb net de foto's gekeken Wordt nog lastig kiezen! Ik ga morgen met mijn ouders kijken en dan horen jullie welke 8 ik kies. Als ik alles binnen heb wil ik zeker eentje op groot formaat hebben
Zo lastig kiezen daphiena? dan kan ik me er vast op voor bereiden haha
Duality
Geplaatst: 08-11-14 23:22
XxJustinexX schreef:
Even gespiekt, en wat kost gewoon een origineel formaat? Vind ik persoonlijk fijner om te kopen.
(Jep ik weet dat je daar alles mee kan ben okk fotograaf maar ik zou t nooit misbruiken vind het gewoon fijner om zelf mn foto's af te drukken )
Marcato
Geplaatst: 08-11-14 23:53
loadihra schreef:
Die is leuk suus! Bedankt alvast
De rest van de foto's van Charlie staan nu ook online!
Ik zal morgen de mails versturen met de bestanden en nabestel info. Is er nog niet van gekomen.
daphiena
Geplaatst: 08-11-14 23:53
Haha ja! Had gehoopt dat er minder foto's goed gelukt waren dan is het makkelijker kiezen Maar mijn moeder heeft een duidelijke mening dus die zal me vast helpen