Heb alleen niet zoveel foto's van jou, Bianca.. Toen was het al zo donker, maar ja, ik kan ook niet alles hebben.. Morgen vrolijk verder!
_l_amanda_l_ schreef:pechauto? Watskeburt? Was inderdaad gezellig! Hier ook thuis, morgen lekker vrij, dus ik voel een foto-nachtje aankomen.. De startonderbreking is kapot me vader heeft ons naar huis gesleept
Zo Amanda jij bent snel! Wel mooie plaatjes zitten er tussen!Nee de zonsondergang viel tegen, te veel bomen
Yvank_ schreef:Leuke foto's! Was er nog beetje mooie zonsondergang dat je van die gave silhouettes kon schieten ?met de zon in de rug ging het wel, niet tegen de zon in omdat Havelte best dicht bebost is, maar dat wisten we van te voren..
Ja hoor, ik vond ze allemaal heel fotogeniek Alvast een voorproefje van mijn kant, de rest volgt later volgende week. Dit weekend heb ik een heel druk programma Deze mag je natuurlijk delen op facebook, bokt, etc maar het logo moet er wel op blijven staan! Ik plaats mogelijk ook het eea op mijn facebook, mocht je dat leuk vinden om te volgen: https://www.facebook.com/justpictures.nl
Hier alvast een voorproefje van mijn kant JabineWytskeIsannePREMaatjespaard Mijn foto''s zijn straks te vinden op jkfotografie.weebly.com. Ik zeg wel welke af is en dus daar op de site staat
Oooh nu vind ik het zoo jammer dat ik niet mee was Maar het ziet er allemaal goed uit zeg! Prachtige fotos