Als iemand een leuke foto heeft van mij en mijn oma zijn die heel erg welkom, deze foto's zijn mij zeer veel waard! Mogen ook per email verzonden worden. Marinanijboer1993@hotmail.com
Ik heb er ook al een aantal af Ik werk ook per model af die ik gefotografeerd heb Ze zijn te vinden op facebook piaffemedia.nl in mijn onderschrift staat de link
Dames, nadat ik ze al gemaakt heb aan TS ook hier nog maar even: Duizend excuses dat ik er niet was en niks van me heb laten horen! Ik weet niet waar mijn hoofd gezeten heeft, donderdagochtend wist ik nog dat ik zondag zou gaan fotograferen en ergens in de loop van die dag is het mis gegaan, ik heb zelfs andere plannen gemaakt, helemaal vergeten dat de meeting was. Sorry, sorry sorry!
Neej, jammer zeg.. maar goed, dit overkomt je hopelijk ook maar 1x en dan nooit meer.
Zoals beloofd een bewerkte en onbewerkte foto, omdat ik nu verder ga met Lovely hem maar even als slachtoffer gekozen. Gisteren was het erg bewolkt in de ochtend. Dit is allemaal uit het rawscherm van photoshop (behalve het touwtje dan)
Met de witbalans heb ik gespeeld, iets meer licht, de witte tinten iets helderder, minder schaduw etc. Ik kan het niet heel duidelijk uitleggen, maar in het Raw scherm van PS kan je spelen met de schuifjes en dan heb je op gegeven moment iets waar je redelijk tevreden mee kan zijn
Marina, was jij het met Nyske? Want ik heb ook nog foto's met jullie 3, ik doe even Lovely afmaken en dan zal ik daar even naar kijken
IK GA NIET HET WATER IN ! 5 min later.. Ook Lovely is klaar inmiddels.
Helaas wil mijn vriend achter de computer en heb ik op de laptop geen photoshop dus de rest komt nog
wenny
Geplaatst: 28-07-14 19:11
Ik heb ze ook in adobe geopend dan komen ze in een grijs vlak. Met aan de zijkant schuifjes voor temperatuur, witte tinten,zwarte tinten, schaduw, fel licht etc Ik heb bij de meeste schaduw minder gedaan en de temperatuur richting geel aangepast En bij sommige heb ik met het contrast gespeeld Als je een jpg bestand heb kan je dit minder goed aanpassen omdat de foto uit minder lagen bestaat dan een raw foto
Wow jullie zijn snel! Bij mij zal wat langer duren voordat alles klaar is, omdat beetje achter loop met alles. Maar heb vakantie dus hoop dat ze toch snel af heb
Leonie_M
Geplaatst: 28-07-14 22:02
Iedereen bedankt voor de tips. Hier het resultaat van Lovely. Op touwtjes wegshoppen moet ik nog even oefenen. Dus bij deze nog even met touwtjes