Hier een barokkie. Hoofdstel met lakneusriem en blingnfrontriem. En manen in hengstenvlecht. Als zijn best dan doet laat hij een mooi nekkie zien.
Zal Caira nog even pb sturen voor adres. Zal haar ook mijn tel nr geven. Ben alleen geen voorstander van een whatsapp groep omdat ik mijn nummer niet aan iedereen wil geven.
Mijn vader is nu net klaar met verhuizen en is best moe hoop dat ie zondag nog mee wil zal het nog ff overleggen met m!! maar voor carlos heb een simpel hoofdstel en touwhalster hij kan trouwens ook nog steigeren en andere trucjes van VD
richting het strand, ik maak zo wel even een kaartje. En mocht het daar echt te druk zijn dan kun je hem hier op het erf parkeren. Ik had al aan cleo gevraagd hoeveel trailers er komen, maar daar heb ik nog geen antwoord op.
Ik denk max 4 voor de ochtendgroep en max 3 voor de middaggroep. Ik weet niet hoe snel de ochtendgroep kan inpakken en wegrijden, of we een overlap hebben. Kaartje is welkom, ik ken de buurt daar echt niet.
Bokker13579
Geplaatst: 15-10-14 08:52
Caira schreef:
richting het strand, ik maak zo wel even een kaartje. En mocht het daar echt te druk zijn dan kun je hem hier op het erf parkeren. Ik had al aan cleo gevraagd hoeveel trailers er komen, maar daar heb ik nog geen antwoord op.