Prachtige foto's! Femke jouw foto's van de friezen samen en van Llevado springen er echt uit voor mij, prachtig!
Mijn beurt Had iedereen trouwens Bokt en zit iedereen in dit topic? Of moeten we nog foto's ergens anders heen sturen? Ik ken verder alleen Jauke en Llevado, de rest van de namen moet ik even in dit topic opsnorren
Bij deze foto twijfelde ik of ik hem nog anders zou bijsnijden, maar als ik dat deed werd het model 'n beetje dik Iemand tips?
Zo te zien is het toch nog een geslaagde meeting geworden. De resultaten mogen er zijn!!! Complimenten voor iedereen!
EquiPhoto schreef:[ Afbeelding ]Bij deze foto twijfelde ik of ik hem nog anders zou bijsnijden, maar als ik dat deed werd het model 'n beetje dik Iemand tips?Mooie foto! Enne, hij is aardig rond maar gezond, zullen we maar zeggen
EquiPhoto schreef:Femke schreef:Haha, die heb ik ook Ja de foto die jij poste heb ik ook vind ik altijd cool van t samen fotograferen, als je dan net toevallig t exact zelfde moment hebt
Femke schreef:Femke schreef:Haha, die heb ik ook Ja de foto die jij poste heb ik ook vind ik altijd cool van t samen fotograferen, als je dan net toevallig t exact zelfde moment hebtGreat minds think alike Femke!
Oh, die van Anne en Jauke en die van Candor met zijn mini vriendinnetje. Maar ehhh, nu ben ik wel heel benieuwd naar de rest van die foto met die grasprietjes. En Toobsje in galop, proest.. mijn spookvoetje spookt weer ernstig.