fotomeeting utrechtse heuvelrug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie_Elsje

Re: fotomeeting utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 20:06

ik zet je in het lijstje wilddreams!
Em dr profielfoto is hartstikke mooi dus komt vast wel goed
en inderdaad Em, ik ga even de advertentie veranderen!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:02

Sophie_Elsje schreef:
ik zet je in het lijstje wilddreams!
Em dr profielfoto is hartstikke mooi dus komt vast wel goed
en inderdaad Em, ik ga even de advertentie veranderen!

Ik zou er ook nog even de datum inzetten :)

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 09:04

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 09:26

Bedankt! :)
Ik zal het vanmiddag gelijk vragen

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 10:06

super, ik hoor graag of je meekan!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:43

Is er al een beetje een idee wat betreft tijden? Op 12 juli komt er namelijk een kraam van de minihorseshop in Bunschoten en aangezien dat één van de weinige winkels is met kleine maatjes zou ik daar ook graag even langsgaan. Wil het het liefste combineren, dus als er al een beetje een idee is van hoe laat tot hoe laat het is, ga ik even kijken of ik het beide kan gaan redden.

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:00

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 22:39

Cowgirl het tikd schema is al ergens in het topic geplaatst,
moet nu alleen wel even de namen van de fotografen en de groepjes veranderen.
zouden de nieuwe fotografen misschien even merk camera en ervaring of niet kunnen vermelden? :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 07:42

Dan ga ik even kijken tot hoe laat de stand er staat.. Anders ben ik bang dat ik het misschien niet ga redden en moet daar echt even heen eigenlijk.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:06

Jammer dat ik niks meer heb gehoord over (afgelopen) zaterdag... ik ben nog wel in de buurt wezen paardrijden. Hoe was de rit?

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 22:09

Sorry ik was het helemaal vergeten Em!
was zo in de stres over de eerste rit met mn paard samen dat het niet meer in me op is gekomen..

we zijn nog wel wezen rijden zaterdagochtend en hebben een heerlijke rit gemaakt uiteindelijk!
Het is echt een leuk gebied

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:19

Ik heb jullie trailers volgens mij nog zien staan toen ik onderweg naar stal was! Op de terugweg waren de trailers er al niet meer, anders was ik de parkeerplaats nog wel even opgereden als jullie er ook waren. Fijn dat jullie lekker hebben gereden!

Nog even een andere mededeling, ik denk dat ik me helaas moet afmelden voor de fotomeeting :( Ik had verwacht dat Freya nu wel hersteld zou zijn en we nu onze eerste ritjes wel weer konden maken en dus ook voorbereid zouden zijn voor de meeting, maar helaas. De wond is nu na 5,5 weken nog steeds niet helemaal weg en dus mag ze van de dierenarts ook nog niet op de grote wei. Misschien dat de wond tegen de tijd van de fotomeeting wel genezen is, maar dan zal ze wel een stuiterballetje zijn als dat één van de eerste keren weer onder het zadel is, dat zie ik niet zitten! Dus bij deze meld ik me helaas af als reserve.

Ik had al vrij gevraagd van mijn werk dus ik kom wel gezellig kijken en als Em_ nog een hulpje nodig heeft kom ik haar gezellig helpen! :D

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:22

Jaaaa graag, dat wilde beest van mij kan ik niet alleen aan :P (grapje...) vooral voor de gezelligheid lijkt het me heel leuk! ;)
wel heel jammer dat je je moet afmelden maar begrijp het goed. Er komt vast snel weer een meeting daar!

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 08:12

Chouchou, zou je dan ook in de ochtend groep willen komen?
lijkt me erg gezellig en mn zusje kan nogal spastisch zijn en dit is de eerste keer dat robin mee gaat dus een paar extra handen om te helpen zou misschien wel fijn zijn :D
maar ik weet niet of je daar zin in hebt!

de blauwe twee paardstrailer was van ons, we hebben jou korte rondje gereden aangezien het anders teveel werd voor mijn merrie maar het is een heerlijk rondje en je hebt t echt super uitgelegt, we konden t zo rijden

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 12:42

Ik ben er sowieso in de middag bij, ik moet nog even kijken of ook 's ochtends me lukt aangezien ik twee dagen na de meeting een herkansing heb die ik echt moet halen. Ik vind een paar extra handen ook heel prettig, dus ik kan me voorstellen hoe fijn het voor je zusje zou zijn als er iemand extra is om te helpen, dat vind ik dan zeker ook een leuke reden om er ook 's ochtends al te zijn :) Ik begin gewoon op tijd met leren voor de herkansing, dan zal het me hopelijk gewoon lukken om er de hele dag bij te zijn!

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 13:04

Hartstikke fijn!
mn zusje kan het net niet helemaal zelf denkt ze en ik wil graag mn eigen merrie alle aandacht kunnen geven :P

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 13:33

Ik heb een klein probleem.

Zaterdag 12 juli is er Rijnweek en heb ik beloofd met een groep gehandicapten daarheen te gaan. Ik was in de veronderstelling dat dit pas 's avonds zou zijn, maar dit begint vanaf 16:30, dat betekend dat we daar uiterlijk 16:00 moeten zijn om met de rolstoelers vooraan te kunnen staan.. Dan moet ik om 14:00/14:30 uit [plaatsnaam] vertrekken om m'n tante klaar te maken en om dan naar Rhenen te vertrekken.

Nu zou ik hier zo graag bij zijn, maar ik weet niet of het een optie is om desnoods alleen de ochtendgroep te fotograferen? Dat mijn duo dan de middaggroep alleen doet, of een reserve de middaggroep? Weet niet of het mogelijk is hoor, anders dan trek ik me gewoon terug en kom ik misschien wel eventjes kijken.

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 15:46

dan moeten we dus nog een fotograaf hebben want nu hebben we er precies genoeg en geen reserves meer...

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:37

Ik ga onverwachts naar de efteling deze dag.
Was een verassing.
Ik kan helaas niet aanwezig zijn dus.

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:05

Hallo! Ik ben door thirza gevraagd of ik eventueel wil komen fotograferen. 12 juli kan ik dus dan wil ik me graag aanmelden.

Wat voorbeeld foto's zijn te zien op www.facebook.com/madebymefotografie

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:06

Mooi, dat is dan opgelost voor één iemand in ieder geval.
Haal mij dan maar van de lijst, zal proberen nog even iemand te vinden.
Weet nog wel wat mensen die ik kan vragen. :)

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 18:32

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:47

Val hier even binnen haha, niet het hele topic doorgespit, maar hoe laat ongeveer en waar precies (ik kom met ov namelijk)? Ik heb 12 juli nog niks staan, dus zou wel kunnen komen fotograferen. http://www.facebook.com/karensillusionsphotography

EDIT: Ik heb een nikon d90 met een 18-105 3.5-5.6 lens en een 70-200 2.8 lens tot mijn beschikking. Daarnaast ook een reflectiescherm.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:43

Volgens mij is het rond 10:00/10:30 dat we beginnen en rond 16:00 afsluiten? De precieze locatie van ontmoeting is parkeerplaats De Utrechtse Baan, daarachter is de zandverstuiving waar de foto's genomen zullen worden.

Je kan hiervoor het beste uitstappen bij bushalte De Schermerij in Leersum, maar vanaf daar is het nog een behoorlijk stuk, zo'n 2 km een berg over. Lopen zou ik zelf niet doen haha, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die daarlangs komen en je kunnen oppikken. Hoogstwaarschijnlijk ben ik er ook de hele dag bij als hulpje (was eerst model maar paard kan niet mee ivm blessure), en ik kom zelf ook uit Leersum dus ik kan je vanuit Leersum best met de auto meenemen!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:59

Als iemand me daar kan oppikken graag! Ik kom vanaf de kant van Amsterdam, maar kan diverse bussen pakken, dus weet neit wat handig is voor de andere fotografen die plekje in auto hebben?
en anders pak ik mijn vouwfiets wel mee ;) Ben wel wat gewend haha :P Weet alleen niet of k daar met vouwfiets in de bus mag, dus dat moet ik even checken...