Gydja schreef:Jolliej, vind het niet lelijk maar het is niet mijn smaak xD Mijn ouders zagen de foto's en vonden ze wel super leuk met dat effect. En dat van mij was alleen maar een tip :'D
Ja weet ik, ik vind het gewoon nog erg lastig. Bij de eerste kijk vond ik mijn foto's waardeloos, nu met bewerken vind ik ze eigenlijk toch best wel goed gelukt. Dus ik schrok er meer van. Ik ben snel depri zeg maar als het niet wil. Ik moet nog veel oefenen met het zelf instellen van de camera, maar ik durf dat ook niet zo goed omdat het voor iemand anders is...
Het is gewoon een kwestie van meer doen. Sommige zijn iets te geblurred, maar ik weet niet. Vond het zelf wel mooi, daar gaat het toch eigenlijk om haha
Doe ze niet allemaal met dat effect, heb ook veel gewoon. Die van Shirley vind ik sowieso wel goed gelukt. Vanaf dinsdag ga ik weer verder met beleren, heb een belangrijk tentamen, ben hard aan de study. Ben bang dak hem niet ga halen, dus moet even goed tegenaan blokken! Maar na dinsdag zal ik proberen deze week de rest klaar te maken en op mijn site te zetten!