als jullie dan maar niet vergeten mij te smsen, sta ik daar straks in m'n eentje..
xPearl
Geplaatst: 30-05-14 23:42
Nouks schreef:
Dat was toch ook juist het plan?
Las k overheen
nobje
Geplaatst: 31-05-14 06:58
_l_amanda_l_ schreef:
als jullie dan maar niet vergeten mij te smsen, sta ik daar straks in m'n eentje..
hoi hoi
ik heb even niet bijgelezen, Amanda heeft mijn nummer dus dan komt het vast goed... maar willen jullie dan verzetten ? Of toch door laten gaan ?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 31-05-14 07:34
Gaat gewoon door Maar voor geval er mensen kwijt zijn etc. is een paar nummers hebben wel handig
ArmaWhis
Geplaatst: 31-05-14 07:54
Ik heb helaas geen groom die met me mee kan.. maar we komen natuurlijk gewoon want er is vast wel iemand die me af en toe even kan helpen Ik vind het wel spannend, heb geen idee hoe hij zich gaat gedragen. Ben blij dat het mooi weer is! tot morgen allemaal! Oja zou iemand haar telefoonnummer in een bericht willen sturen? Als ik het niet kan vinden dat ik iemand kan bellen?
Dames ik ga toch af moeten zeggen... Lopen lukt momenteel gewoon nauwelijks tot niet. Het wordt met de dag erger dus ga even rustig aan doen Baal er ontzettend van, ben met mijn nieuwe site bezig en kan wel wat portfolio materiaal gebruiken, maar helaas... sorry!
Ik heb een berichtje op facebook gezet met de vraag naar fotografen. Heb ook een vriendin waar ik net even aan dacht een bericht gestuurd, nu hopen dat zij mee wil (: zij maakt ook erg leuke foto's!! Ik hoop dat er nog wat mensen mee willen.
En trouwens... over grooms. Ik ben 16, mijn innerlijke penny is dus nog niet weg (maar volgensmij is iedereen van binnen stiekem een beetje een penny ) dus... tuurlijk wil jullie wel even helpen met echte modellen paarden
Koekeroekus
Geplaatst: 31-05-14 14:12
Haha, ik ben ook een beetje penny. Heb een echte pennyfrontriem
Esaqar
Geplaatst: 31-05-14 16:40
Ik zag dit net bij Joyce de Vos, is dit niet vet gaaf? Had iemand ook niet gezegd om belleblaas mee te nemen?
Balen van je enkel! Ben vandaag mee geweest als fotograaf naar de eerste meeting, en als je slecht te been bent is het echt geen pretje door het mulle zand. Ik neem mijn camera wel mee, dan kan ik zo nodig bijspringen, en zo niet dan kan ik sfeerimpressies maken
lovelanga
Geplaatst: 31-05-14 20:32
is er nou een groepsapp? is t handig als ik daar ook bij zit of zetten jullie als er echt wat belangrijks is het ook wel in t topic?
De twee mensen die touw en paaltjes mee zouden nemen komen beide niet, helaas! Is er iemand die eventueel beide thuis heeft liggen? Ik overleg morgen op stal even of ik nog iets mee kan nemen, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
Hierbij dan de laatste planning, de rest doe ik wel met pen
Er waren wat vragen over de groepjes van de fotografen, wat mij betreft mogen jullie morgen ter plekke nog groepjes maken onderling. Als we maar vier groepjes hebben. Het is maar een opzetje.