Een bruiloft is inderdaad super leuk maar wel zwaar ja.. Komt wel goeddd!
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 22:18
Oh nog even over het eten, het wordt of iets makkelijks dat ikzelf of mijn moeder kan maken (dus macaroni, spaghetti, nasi ofzo) offf... we halen van die gezinszakken bij de cafetaria om de hoek (friet )
Ik vind alles wat je noemt prima haha. Ik ben niet zo makkelijk, maar de dingen die je hier noemt lust ik allemaal hoor!
Leuk trouwens dat je de groepjes zo hebt ingedeeld! Ik heb geen idee wat je van mij zou kunnen leren, maar hartstikke leuk!
Marit
Geplaatst: 04-05-14 22:38
Houston we have a problem ik ben ingedeeld voor mn werk.voor zaterdag. Nu blijkt dar ik destijds in december vorig jaar heb opgegeven dat ik op ernstig drukke dagen wil inspringen, en de dag voor Moederdag blijkt de drukste dag van het jaar te zijn.. Heel vervelend dus.. Zat echt even te stressen vanmorgen toen ik erachter kwam. Heb nu mn baas gemaild en het uitgelegd en ik heb iemand weten over te halen om in het ergste geval voor mij in te vallen. Fingers crossed dan maar.
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 23:30
Oh-oh! Hopen dat je niet hoeft te werken! Laat je het ons weten als je meer weet?
_Pansy_
Geplaatst: 05-05-14 09:37
Jis_ schreef:
Wij hebben nog plek en kunnen wel langs Station Zwolle rijden om je op te pikken.
Eten ook graag mee.
Oh, top!! Heel fijn!
Wat betreft eten, patat is wat mij betreft wel goed. Heb liever niet te vaak patat uit een patatzaak, vanwege besmetting, maar doe het een enkele keer wel, dus kan nu ook wel. Ik zal de volgende dag vrij houden Bami en spaghetti mag ik niet (ja, heel lastig..), en nasi alleen met een glutenvrije mix. Dus patat is dan vaak het makkelijkste.
Ik lust het allemaal en heb verder ook geen voorkeur
Charles
Geplaatst: 05-05-14 10:58
Hoi allemaal,
Ik heb slecht nieuws. Met pijn in mijn buik moet ik afzeggen voor de meeting. Ik hoor zojuist dat we mijn oma's 85e verjaardag vieren op die dag en daar moet (en wil) ik echt bij zijn. Ik baal ontzettend, maar ik heb geen keuze. Lione ik hoop dat je op deze termijn nog een vervangend model kan vinden en ik laat me graag alsnog eens door je vastleggen.
We zouden op de 'fotograaf, model, mua gezocht' fb een berichtje kunnen plaatsen. daar zitten heeeel veel semiprof modellen.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 05-05-14 13:08
Wat jammer Charlotte en tof dat je wel kan Marit!
Adawi
Geplaatst: 05-05-14 13:20
Eventueel ben ik ook nog steeds beschikbaar als model
Ik heb ook wel ervaring met model staan. Vroeger ook veel als oefenmodel gestaan voor mijn vader, fotograaf.
Laatst bijgewerkt door Adawi op 05-05-14 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Faelivrin
Geplaatst: 05-05-14 13:23
Mocht het niet lukken met modellen, maar wel met fotograaf, kan ik altijd nog als model mee. Heb wel wat ervaring (en het is bovendien erg erg erg leuk, leer er als fotograaf ook het nodige van!) en ben aardig op te kalefateren -alzegikhetzelf- misschien dan ook nog een kleine kans dat ik de hond op kan halen en mee kan nemen, als model makkelijker dan als fotograaf.. Wel jammer Charles!!
Zo'n gave meeting, waar iedere fotograaf en model wel aan deel zou willen nemen Dus logisch van alle stille meelezer haha, ik hou ook het topic in de gaten voor het eind resultaat! Kan ik nog meer balen dat ik niet uitgekozen ben haha!
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-14 22:32
Och jeetje wat een aanmeldingen voor reserve model! Wel super jammer Charlotte maar ik snap het heel goed dat je bij je omas verjaardag wil zijn.
Ik zal even alle modellen bekijken en anders had ik ook altijd nog 2 reserve modellen achter de hand alleen die zijn brunette
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-14 22:43
Willen alle modellen mij trouwens even pben met recente foto's? Is wel zo makkelijk