Joke, die man die erbij was met die onwijs grote toeter camera Die hoorde toch bij jou? Die zei tegen mij dat hij zn foto's in een link zou zetten en via jou hier jou plaatsen.. Ben wel erg benieuwd
jokari
Geplaatst: 23-04-14 21:50
Dat is mijn echtgenoot ja. Ow, willen jullie echt weten welke door mij en welke door hem gemaakt zijn ? Ik heb nl gewoon een selectie gemaakt uit alle foto's die we alletwee gemaakt hebben en daar ons copyright op geplaatst, die staan dus gewoon in de links die ik al gegeven heb (foto's die in zijn portfolio voor modellenfotografie worden gebruikt, zijn dus ook foto's die in die links staan. Mocht het zijn dat ie zelf nog besluit foto's te gaan bewerken - want deze heb ik allemaal gedaan - dan stuur ik jullie die zeker door).
Die grote toeter camera komt gewoon doordat ik de 70 - 300 in beslag had genomen, waardoor hij de 70 - 200 'moest' gebruiken. Maar dat is dan wel de lichtsterke variant, waardoor die zwaarder is dan dan 70-300. Ja en zijn camera is ook groter dan gemiddeld, wat wil je ook met zo'n grote handen. Ik kan dat ding amper hanteren.
Ik heb je pagina geliked hoor Joyce. Willen jullie toevallig ook mijn facebook liken (als je dat nog niet hebt gedaan), ik zit bijna op de 100 hiihi. www.facebook.com/suzannevandijkfotografie
Het rechterachterbeen is terecht !! Ik heb de originele foto op groot formaat bekeken, en het beentje is helemaal opgetrokken, tussen de 2 voorbenen kan ik nog net het tipje van de hoef zien. Maar op klein formaat zie je het niet meer.
Ik kan eventueel wel een beetje van een andere hups-foto nemen en op deze plakken, maar daar ben ik eigenlijk niet zo erg voor.
Wie had er ook alweer een foto van mij en Madelon?
Mijn nabestellingen gaan zeker tot na mijn afstuderen duren en dan moet ik nog van het hele jaar gaan uitzoeken hahaha Werk voor de boeg maar dat mag ik dan als beloning van mijzelf!
Haha lastig! Ik heb een foto, die je ook in je topic hebt gebruikt als nummer 8, uiteraard ook mogelijk zonder de bewerkingen, had me bij die een beetje uitgeleefd