Ik ga zo eens even naar het album kijken! Ben nu eerst touwtjes aan het wegwerken in photoscape, en dan door naar lightroom voor de rest Even een pauzetje voor het album!
fotografen: Maak even per paard een mapje aan. bv: pimaude fotografie - Mika Dat kijkt en zoekt iets makkelijker. Zoals Malissa mag ook, alle foto's in 1 mapje van jouzelf
Zo snel als Marlijn word ik in geen honderd jaar (komt waarschijnlijk door mijn concentratiegebrek ). Maar ik ben ook bezig!
Anoniem
Geplaatst: 26-05-14 20:51
whaha, komt omdat ik nog niet zo goed ben en lightroom vervloek ! :p .. Ik ben nog steeds jaloers op jou kleuren! Helemaal nu we gewoon dezelfde lens schijnen te hebben, grr
Ik vervloek lightroom ook, heb dat al een eeuwigheid terug aan de kant geknikkerd. Duurt me allemaal veel te lang dat raw nabewerken. Als ik niet veel ga bewerken aan de foto's gebruik ik ook alleen de jpeg's. Ben veel meer een photoshopper
ik kan niet photoshoppen dus lightroom heeft nog een beetje opties. :p Ondertussen wel Hindi af! En nu dus even genieten van een avondje niets, de rest volgt!
xGoldenHero
Geplaatst: 26-05-14 21:15
Zo, 200 foto's weg gegooid. Blijft er nog iets over?!
Ja. Het is mogelijk om na te bestellen! Elke fotograaf heeft zijn / haar eigen tarief. Mocht je een of meerdere fotos willen kun je de fotograaf van die foto(s) een pb doen met prijsopgave en welke foto je graag zou willen kopen.