En bedankt dat ik dan mee mag

Had gehoopt dat ik me nieuwe lens al had, maar dit heb ik pas na 16 maart
Dus we gaan het doen met een 18-55 lens haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Sammy_ schreef:Goedeavond!
Ik begreep van Christa(jastiehorse) via facebook dat jullie nog paarden zoeken voor de shoot.
Eventueel zou ik graag willen meedoen met me vos ruin arabierxnew forrest, tussen de draden los komt hij het best tot zijn recht. Ook door het water is geen probleem (mocht hij ontsnappen,moeten we even rennen;))
Ik zit nooit meer op bokt.nl dus het is even wennen/ graag hoor ik van jullie. Foto'S staan op me facebook onder sammy van der laan zoetermeer.
_Sammy_ schreef:Goedeavond!
Ik begreep van Christa(jastiehorse) via facebook dat jullie nog paarden zoeken voor de shoot.
Eventueel zou ik graag willen meedoen met me vos ruin arabierxnew forrest, tussen de draden los komt hij het best tot zijn recht. Ook door het water is geen probleem (mocht hij ontsnappen,moeten we even rennen;))
Ik zit nooit meer op bokt.nl dus het is even wennen/ graag hoor ik van jullie. Foto'S staan op me facebook onder sammy van der laan zoetermeer.
salatiga1995 schreef:_Sammy_ schreef:Goedeavond!
Hai! Leuk dat je ook mee wilt, we hebben nu alleen nog genoeg modellen
Ik zet je dus op de reservelijst en mocht er dan iemand afzeggen laat ik het je weten
Jje hebt wel een hele gave!
ohmydeem schreef:Mag ik dan wel bijv, de rest van de foto's op die google site zetten?
Zodat mensen kunnen nabestellen.
JastieHorse schreef:Hmm ik snap er ook niks van..vind 5 foto's erg weinig. Wat moet ik dan met de rest vd foto's? Ik denk eerlijk gezegd niet dat je gaat voorkomen dat er veel dezelfde foto's gemaakt zullen worden.
AnneXxX schreef:JastieHorse schreef:Hmm ik snap er ook niks van..vind 5 foto's erg weinig. Wat moet ik dan met de rest vd foto's? Ik denk eerlijk gezegd niet dat je gaat voorkomen dat er veel dezelfde foto's gemaakt zullen worden.
De rest van de foto's kun je dan dus beveiligd online zetten en hier kunnen ze zowel het webfotmaat met klein logo (zoals de 5 die je weggeeft) als grotere bestanden en afdrukken van nabestellen. Toch Ts?