Kan iemand even in stappen uit leggen hoe je een plastic water pistool verft?/spuit?
Nista_RX
Geplaatst: 20-03-14 21:08
Eerst spuit je het pistool met zwart, misschien wat schuren maar is opzich niet nodig. Vervolgens doe je een beetje goud of iets anders aan een dikke (meestal zwarte) schilderskwast. Je doopt alleen t puntje er in, tipt er wat mee op een krant en ga over het pistool heen. Dan heb je dat effect wat ik heb
Nouja dan kan je er van maken wat je wilt. Ik doe er op t end een soort lak spuit overheen.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-03-14 22:57
schuren zou ik wel doen hoor, dan dekt het veel beter en bladdert het er minder snel af niet elk kiertje en dingetje, maar de grote vlakken heb ik wel gedaan..
Nee dat niet, ze hebben m bij de action. Hij was zwart met rood, je hebt ze ook zwart met groen. 2 of 3 euro, moet je maar ff kijken!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 27-03-14 19:53
xDenies schreef:
Hij is wel heel gaaf Heb je ook een foto hoe hij er hier voor uit zag? Dus zonder beschildering?
Heb er ook een gekocht, vind de vorm wel erg tof! €2 was ie, en bij deze een plaatje: Ga er maar geen batterijen in doen Iets zegt me dat er echt klereherrie uit gaat komen haha En ik heb een paar stukjes uit een oude computer, met allerlei snoertjes en metalen dingetjes eraan, ik wil er wel wat op bouwen!
Ik ga zo m'n korset bestellen ... nu nog even kiezen!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 27-03-14 22:10
Zeg ik niet! Maar ach, jij wou er een lenen, en ik neem het maken van Trudy's kostuum deels op me, en nobje wil vast ook nog wel wat om mee te schieten Na de meeting zet ik de hele buts gewoon op MP haha!
"Even" kiezen werkt niet hè! Heb je al een selectie?
Parasolletje d'r bij haha! Was afgeleverd bij m'n vriend (zoals ik al zei doen we vanalles samen wat betreft steampunk kostuum xD ) dus hij had n fotootje gemaakt! Hij is niet zo groot, maarja, ik ben ook niet groot dus das geen probleem
De keuze werd me redelijk makkelijk gemaakt ... er was er maar één binnen de prijsklasse en mijn maat. Binnen nu en 15 dagen wordt ie bezorgd vanuit de UK!
Ooeeh gaaf ding! Is ook nog een hele leuke!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 27-03-14 22:20
Nista_RX schreef:
Was afgeleverd bij m'n vriend
Als je vriend in dezelfde leeftijdscategorie zit als jij, zullen z'n ouders wel wat vreemd opgekeken hebben...
Gaaf Denies, ben benieuwd! Is redelijk snel nog!
Ik wil toch kijken of ik met wat stevig leer zelf een (simpel) korset kan maken, heb al een patroon gevonden en een witte blouse voor eronder..
AvWShots
Geplaatst: 27-03-14 22:23
xDenies schreef:
De keuze werd me redelijk makkelijk gemaakt ... er was er maar één binnen de prijsklasse en mijn maat. Binnen nu en 15 dagen wordt ie bezorgd vanuit de UK!
Okee, ik weet niet waarom tinypic telkens m'n foto's draait, maar het is maar even niet anders... gruwelijk irritant.
Steampunk riem BIJNA af Alleen nog m'n pistoolhouder maken.
Voorkant: Aan de linker kant is een plekje vrij voor m'n pistoolhouder.
Linker zijkant: Een sleutelbos, groot tasje en een klein tasje.
Rechter zijkant: Plekje over voor m'n pistoolhouder en een tasje.
Rechtsachter: M'n mooie tasje ^^ En nog plekje over voor pistoolhouder.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 30-03-14 15:33
ha, tof! Leuk idee met die sleutelbos!:)) (kan je voor het sluitinkje van het tasje nergens holnieten vinden (praxis of fixet ofzo)? Of de touwtjes even goudkleurig verven?)
Amanda, haha dankje! Nouja de touwtjes ga ik niet goud maken o.i.d. vind t wel leuk zo LEUK Denies Nee aan de schoenen zou ik niet veel meer doen nee, vooral focussen op de rest van het kostuum!
Ik heb ook nog laarzen liggen.... zwart Nouja even kijken of ik daar wat mee kan! Sowieso inlopen haha!
Ik heb drie geweren in de zwarte verf staan, haha. Pols en bovenarmband zijn in de maak .. Laarzen wil ik inderdaad zo houden, die zijn al druk genoeg, kant en klaar gekocht, haha. Korset is onderweg gok ik