Het weerbericht veranderd gelukkig elke dag dus hopelijk valt het mee. De temperatuur is iniedergeval wel goed. We hebben btw een fotograaf gevonden en moonforever en model op de vorige pagina maakt de modellen ook compleet!
Je kan Dshots dan toch met Neej zetten, dan heb je ook weer een koppel. En heb je 4 koppels? En 8 modellen (4 ochtend /4 middag) is toch ook prima dan?
Oh wacht je had er nog een fotograaf en 2 modellen bij inmiddels?? Kun je misschien even een nieuw lijstje maken van de fotografen + modellen voor het overzicht?
Ja er zijn inmiddels genoeg modellen! Had gister gevraagd aan een mod of ze de titel kon wijzigen maar die is vanochtend pas gewijzigd en toen hadden we via facebook al genoeg modellen gevonden haha. We missen nu dan nog 1 fotograaf omdat femke_harley heeft afgezegd maar dat is niet zo'n probleem
Hier het overzicht
DShots
Geplaatst: 25-06-14 19:51
Ik ben liever alleen
- haha zie nu met Neej. Is goed hoor! Ik dacht dat moonforever niet meer mocht komen. Vind ik eerlijk gezegt niet zo eerlijk, ze reageerde zelf niet meer. En nu ineens is ze er wel bij. Waren toch genog modellen nog?
Met welk paard komt moonforever, ik vind die schimmel van haar zo gaaf hè?
DShots
Geplaatst: 25-06-14 21:59
Maar dat vind ik eerlijk gezegt niet eerlijk! Geef dan de modellen de kans tot zaterdag te reageren en laat haar ander mee gaan namelijk Wel zo eerlijk tegen de modellen
Ik ga niet tot zaterdag wachten tot er iemand reageert, dalijk reageert er niemand en heeft moonforever al andere plannen gemaakt en dan hebben we dalijk helemaal geen model. Neem liever het zekere voor het onzekere
Is inderdaad niet helemaal eerlijk. Zij reageerde eerder zelf ook niet en daarom was besloten dat ze van de lijst werd gehaald.. En dan nu ineens weer erop. Dan maar een model minder zou ik zeggen of iemand anders vragen...
Ja maar je reageerde helemaal niet meer, en ineens kan je wel mee. Sorry maar dat vind ik niet eerlijk, je had ook eens een berichtje in de topic kunnen zetten. Sorry dames dat ik haast niet reageer.
Sorry maar dit vind ik echt on eerlijk.. Ik vind als ik eerlijk ben, dat ze niet mee mag maar een andere!