Althans, ik heb al veel vraag naar de rustige honden bij elkaar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mendyh schreef:De reserve lijst zijn de modellen die niet gekozen zijn, uiteraard in eerlijke volgorde aan stemmen (wat nu opnieuw gedaan wordt ivm gelijkstand). En daarna de modellen die zich later hebben aangemeld op volgorde wie er eerder was.
Maar alleen ik heb inderdaad het lijstje daarvan
Hopen dat iedereen een beetje vlot is met stemmen, haha. Heb het liefste lekker alles ruim optijd rond.
Sparky10 schreef:Mendyh schreef:De reserve lijst zijn de modellen die niet gekozen zijn, uiteraard in eerlijke volgorde aan stemmen (wat nu opnieuw gedaan wordt ivm gelijkstand). En daarna de modellen die zich later hebben aangemeld op volgorde wie er eerder was.
Maar alleen ik heb inderdaad het lijstje daarvan
Hopen dat iedereen een beetje vlot is met stemmen, haha. Heb het liefste lekker alles ruim optijd rond.
o ok , nja wacht wel af maar omdat iemand anders al wist dat ze tweede stond vandaar even mijn vraag,..
pimaude schreef:Okkieenjoy schreef:Misschien een rare vraag, maar die 20 min. Voor 1 model is dat met alle fotografen ? Dat zijn er nu 10 toch? Is het niet makkelijker/fijner om een paar modellen op dezelfde tijd te laten komen, maar dan een stuk uit elkaar op bijv.een veld/strandje te fotograferen? En dan in kleinere groepen switchen van model naar volgend model?
Mendyh heeft nog geen schema gemaakt. Wel in grote lijnen
VHPhoto schreef:Mijn website is by the way veranderd Mendy. VH Designs bestaat niet meer.
Voordat mensen hun foto's terug gaan zoeken op die site. ^^
Het is nu http://www.veraheidekampfotografie.nl/