Voor de romantische bohemain look ben ik een oude witte hoed van mij aan het pimpen. Tot nu toe lukt het aardig en denk wel dat het een leuke aanvulling wordt voor deze outfit.
Hee! Lang niet gepost hier. Ik ben nog niet super druk met het bestellen/zoeken van kleding, het duurt immers nog een hele tijd. En tegen de mei/juni is er al veel meer te krijgen qua kleding
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-14 14:13
Genoeg tijd nog gelukkig.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-14 20:38
Ik heb wat voorbeelden voor make up opgezocht voor dit thema.
Bedankt voor het aanbod Marit. Dit heeft Astor/Melissa even geleden voor me gedaan. Degene die daarop gereageerd heeft heeft mij alleen nog niet benadert en een mua die Astor kent heeft interesse. Wil eerst even nagaan of deze dames ook echt willen komen voor we met een nieuwe oproep komen.
Mocht het nodig zijn ik heb nog redelijk wat festival armbandjes (van die gevlochten touwtjes haha)
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 17:36
Leuk, komt vast wel van pas.
Ga kijken of ik ook nog tijd kan vinden om een groot hoofdsieraad te maken en Mara heeft nog een gipsy achtig haar ding/mutsje, weet niet hoe dat heet, liggen die misschien gebruikt kan worden.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-14 16:23
Leuk zo'n schema maken als je geen idee hebt hoe dat moet. Is een heel gepuzzel geweest en helaas kan het niet anders dan dat 1 model 1 keer en 1 model 2 keer decor hetzelfde heeft, na het schema is er gewoon nog tijd om die modellen eventueel bij het gemiste decor te fotograferen. De fotografen krijgen binnen het schema wel alle decors een keer.
Tijden staan niet vast, graag overleg ik nog of het nog wat later kan.
Visagie wil ik, gericht op de tijd die nu in het schema staat, om ongeveer 13.00 laten beginnen.
(Ben in onderhandeling met een Mau, weet nog niet of zij het gaat doen.)
Groep 1 Krijtje en Jis Groep 2 Yvonne en astor Groep 3 Caitlin en coronalime Groep 4 Marit en xBVN
Er volgt snel een foto met Mara in haar stoere Bohemian outfit. romantische outfit volgt iets later.
Hoe staat het bij de andere modellen?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-14 16:12
Was toch niet helemaal tevreden met het rooster, het klopte ook niet helemaal met wat ik dacht. 2modellen zouden zo 2 decor's mislopen binnen het schema.
Nu heb ik het even op papier verandert.
Schema is nu als volgt,
Groep 1/ Groep2/ Groep3/ Groep4 Fira B / Hasina G/ Mara K/ Roos S Roos G/ Fira K/ Hasina S/ Mara B Hasina K/ Mara S/ Roos B/ Fira G Mara S/ Roos B/ Fira G/ Hasina k
Beetje slordig zo maar komt straks duidelijk in een nieuw schema te staan.
Roos mist binnen het schema het kleine decor, Hasina mist het bos, Fira de schommel en Mara het grote decor.
Hoop dat alle modellen hier vrede mee hebben en nogmaals na het afwerken van het schema kunnen jullie bij het gemiste decor nog model staan.