Ik wil wel even kijken als mijn vriend Lizz mee mag nemen wil ik mn camera ook wel mee nemen. Maar ben nog steeds niet een groot succes met heb wel 'leuke' foto's
Ja het wandelen zelf kan alsnog maar omdat anders modellen zijn die heel lang moeten wachten tot er eindelijk foto's worden gemaakt heb ik besloten om elke hond een andere tijd te geven
Tis dat mijn canon niet meer aan wil om wat voor reden ook anders had ik ook graag foto's gemaakt.
Niene87
Geplaatst: 14-03-14 13:38
Snap ik zo heb je nog wel het meeting idee... Maar ik dacht we gaan gewoon mega ronde lopen daar van 1,5 uur en tussendoor gewoon honden neerzetten/in actie met elkaar en foto's maken en verder lopen of zo (lekker plat gezegd) Maar zo is prima hoor.. Ik kijk nog even of wij Spike en Lizz meenemen en dan daarna rondje aamsveen doen met de 2 Als we er dan toch zijn
Wouden er nog mensen na die tijd een lekkere wandeling maken?
Yvonne_V
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-14 20:26
Leuk leuk, hebben er toch nog een fotograaf bij.. Zijn nu met zijn 3en Dus 3 fotografen op 1 hond Mocht er assistentie nodig zijn, zal ik inspringen om bijv. Reflectiescherm e.d vast te houden
Naast dat ik zelf mee fotografeer, Ga ik bij elk model 5 min eerder weg om de volgende op te vangen.. de rest van de fotografen gaan gewoon die 5 min door