hahaha heb nu al medelijden met degene die bij Wianca in het groepje zitten Ik zal maar een verbandtrommeltje meenemen :p
xGoldenHero
Geplaatst: 19-04-14 15:11
Hoeft niet hoor, ligt standaard in mijn auto. Dat heb ik wel geleerd na iedere meeting samen met Malissa.
Aranel
Geplaatst: 19-04-14 15:35
Ik ga even kijken of ik zo last minute voor de vroege ochtend vervoer kan regelen. Was vandaag op wedstrijd en paardje flipte m behoorlijk van de kleinste dingen dus ik durf het niet aan om 2 km met hem langs een drukke autoweg te stappen morgen
Ken je niet iemand nog van de manege die een trailer wilt uitlenen. of de stal eigenaar
Ania
Geplaatst: 19-04-14 19:56
Aaaarrghh!! Mag ik vloeken? Ik kan morgen niet (meer). Ik heb hele leuke vrienden (echt!) alleen nemen ze soms ondoordachte beslissingen. Ik zou 's avonds met ze op vakantie gaan maar nu willen ze al 's middags vertrekken.. Ik kan wel even kijken dat ik 's ochtends langs kan komen. Aah wat baal ik hiervan...
vind het echt jammer dat ik niet kan vooral nu ik zo veel uivallers zie
@pimaude het komt allemaal goed gewoon rustig blijven
Anoniem
Geplaatst: 19-04-14 20:42
Eigenlijk geen probleem..
3 fotografen afmelding = 1 groepje 1 model uit de ochtend weg 1 model uit de middag weg
probleem opgelost! 3 paarden, 3 groepjes per dagdeel!
Aranel
Geplaatst: 19-04-14 20:44
Ik heb mijn vervoer ook nog niet kunnen regelen dus voor mij gaat het m ook niet worden vrees ik Echt poedersuiker zo op het laatste moment maar ik durf het gewoon niet aan om lopend te gaan
Top! Dan ga ik dat schema even opzoeken hier in het topic
Aranel
Geplaatst: 19-04-14 20:55
Ik snap je echt helemaal maar reageer er toch even op Ik had geen vervoer 'voorbereid' omdat ik dus lopend langs de weg dacht te gaan. Dacht dat dat wel zou lukken. Vandaag viel dat toch ff tegen, ging op wedstrijd ook een stukje over gras langs de weg en hij schoot steeds weg en was heel gespannen. Dan vind ik het eng om dat stuk langs de weg te moeten morgen. Maar ik snap je reactie absoluut hoor! Fijn dat het iig geen moeilijkheden oplevert.