Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Unleash schreef:Het is in ruurlo toch of groenlo? iets met een o dacht ik? Als er nog iemand afhaakt mag ik mee zie ik. Ik woon in de achterhoek dus kan dan misschien wel wat mensen ergens van station pikken ofzo mocht dat nodig zijn.
Dit wordt alleen echt mijn aller aller eerste mensen fantasy meeting als ik mee mag. Fotograferen we in groepjes of alleen? Want alleen zou ik niet weten van hoe of wat...
Fotografen schreef:De 8 fotografen boven de streep zullen meegaan. Fotografen die onder de streep staan zijn de reservefotografen.
+ Bagheera_206
+ Revanches
+ Lipydo
+ Sandra
+ Neej
+ Yvonne_V
- CoronaLime
- Olympia
---------------
- Unleash
- WiancaR
- JAZZ4ff
- ValiantS
- Ania
/ Niobe
- Bellatrix
- Krijtje *
- hamsterfan
+ Stephzdesign
Modellen schreef:Dit is de uitslag met alle vier 7 stemmen:
- PocoGaucha
- blowdiene
- TammyVN
- minikatje
Reservemodellen op volgorde van stemmen:
- Stephzdesign
- Juulxx
- janneke584
- Lynniiie
+ Kan 17 en 18 mei
/ Kan alleen 17 mei
+ PocoGaucha
+ Ann_moi
- CoronaLime
/ Juulxx
+ Lynniiie
- Krijtje
- blowdiene
- M_ichje
+ minikatje
- janneke584
+ Stephzdesign
/ TammyVN
- Undefined
Assistentes schreef:Mensen die graag willen helpen, maar hun camera thuis laten. Bijvoorbeeld met het vast houden van een reflectiescherm of om met geluidjes ervoor te zorgen dat de oortjes van de modellen mooi naar voren staan.Misschien zijn de assistentes ook handig met make-up?
- pluisje88?
Weersvooruitzicht schreef:
Plattegrond schreef:
Schema / indeling schreef:
Unleash schreef:Het is in ruurlo toch of groenlo? iets met een o dacht ik? Als er nog iemand afhaakt mag ik mee zie ik. Ik woon in de achterhoek dus kan dan misschien wel wat mensen ergens van station pikken ofzo mocht dat nodig zijn.
Dit wordt alleen echt mijn aller aller eerste mensen fantasy meeting als ik mee mag. Fotograferen we in groepjes of alleen? Want alleen zou ik niet weten van hoe of wat...
Fotografen schreef:De 8 fotografen boven de streep zullen meegaan. Fotografen die onder de streep staan zijn de reservefotografen.
+ Bagheera_206
+ Revanches
+ Lipydo
+ Neej
+ Yvonne_V
- CoronaLime
- Olympia
- Unleash
---------------
- WiancaR
- JAZZ4ff
- ValiantS
- Ania
/ Niobe
- Bellatrix
- Krijtje *
- hamsterfan
+ Stephzdesign
- PocoGaucha
- blowdiene
- minikatje
- Stephzdesign?
- janneke584
- Lynniiie
+ Kan 17 en 18 mei
/ Kan alleen 17 mei
+ PocoGaucha
+ Ann_moi
- CoronaLime
/ Juulxx
+ Lynniiie
- Krijtje
- blowdiene
- M_ichje
+ minikatje
- janneke584
+ Stephzdesign
/ TammyVN
- Undefined
Assistentes schreef:Mensen die graag willen helpen, maar hun camera thuis laten. Bijvoorbeeld met het vast houden van een reflectiescherm of om met geluidjes ervoor te zorgen dat de oortjes van de modellen mooi naar voren staan.Misschien zijn de assistentes ook handig met make-up?
- pluisje88?
Plattegrond schreef:
+ Bagheera_206
+ Revanches
+ Lipydo
+ Neej
+ Yvonne_V
- CoronaLime
- Olympia
- Unleash
---------------
- WiancaR *
- JAZZ4ff
- ValiantS
- Ania
/ Niobe
- Bellatrix
- Krijtje
- hamsterfan
+ Stephzdesign
- PocoGaucha
- blowdiene
- minikatje
- Stephzdesign?
- Lynniiie *
Overige reservemodellen:
- Krijtje
- M_ichje
- Undefined
- pluisje88?
Plattegrond schreef:
PocoGaucha schreef:Snap ik, want ik ben ook een ramp in de stad.
Ik weet niet of er in de buurt van je bestemming ergens een bus of tramhalte zit, anders is dat ook goed, dan reis ik zelf gewoon naar het station.
minikatje schreef:Heeft iedereen nu een outfit?
eventueel heb ik nog een kanten paarse jurk waarmee je de chesire kunt uitbeelden.
(twijfelt om alsnog als chesire te gaan... )
Unleash schreef:Ik ga even aan mijn ouders vragen of ik de auto mee kan nemen zaterdag. Zo ja, dan kom ik langs doetinchem en kan ik daar eventueel mensen van station meenemen. Maar zo te lezen is dat niet nodig?
Zo nee, dan heb ik een probleempje. Van mijn huis naar ruurlo is geen openbaar vervoer namelijk.
Ik heb alleen een groot reflectiescherm, geen studioset, opzetflitsers o.i.d.
Hopelijk is dat geen probleem?