Van binnenuit kan ook helpen, heb er een met een stel verrotte benen waar altijd veel mok op zat. Kan het bij haar ook niet behandelen daarvoor is ze dan te druk in het hoofd en benen vliegen rond, niet gemeen maar reflex. Maar staat nu zonder mok en heeft het dit jaar ook niet gehad. Moet wel altijd haar organen ondersteunen dus krijgt elk jaar wel een kuurtje groene leem en veendrenkstof, maagcompositum, clear intestine en psyllium. Tevens voer ik haar geen brok maar kruiden/grasbrok of pferdgerecht of subli senior priores. En ik kijk goed naar haar om te zien wat ze nodig heeft. Maar inmiddels in ze in haar goede dagen goed te doen terwijl ze door haar impuls reacties ook gevaarlijk kan zijn en wel eens over iemand heen rent, zomaar uit het niets een flinke trap uitdeelt (en dan zelf niet voor reden vatbaar is) kan gaan weven, hoofdschudden, piafferen, schrapen, hoofdzwaaien, etc. Helaas door haar verleden maar al haar veulens zijn allemaal zo braaf en makkelijk met zoveel vertrouwen in de mens, heel bijzonder, delano is een van haar zoons.
Dapnik, ik zet je wel onderan. want ik heb het echt niet gezien!! en davexmarit, ik laat je nog eventjes staan. zodat je misschien nog wat kan regelen!
dankje, maar ik was v/d zomer op kamp en de groep wil perse dit weekend bij me kaar komen en wil er zelf ook graag heen vind het ook best jammer wilde wel heel graag
Tja, dit weet je ook van tevoren, maar dit heb je altijd mensen die zich opgeven en oh zo graag mee willen, en op het laatste moment toch komen met, oh heb geen tijd of heb al iets anders, terwijl je dit eerder wist.
Ik denk niet dat er nog een fotograaf afmeld ? Heb je bevestiging van iedereen ? Ik heb namelijk gehad dat ik niet een pb gestuurd had voor bevestigingen en dat dus 3 fotografen en 2 modellen niet kwamen opdagen dat zou erg jammer zijn
Hmmm nog steeds geen vervoer... En geen reacties... Dus sorry voor mensen die het wel gelezen hebben, maar zet het toch even iets groter neer
Is er iemand die met een 2-paardstrailer door Heiloo rijdt (10 minuutjes vanaf Egmond)? En wil of kan diegene misschien een extra haflinger vervoeren?
Sonraffie
Geplaatst: 12-11-13 20:46
ik moet mij helaas afmelden, heb het zooo druk op het moment!
pinkie87
Geplaatst: 12-11-13 20:51
sannerebbel schreef:
ik moet mij helaas afmelden, heb het zooo druk op het moment!
dit had je van te voren kunnen bedenken... weet je wat voor extra werk je ts nu geeft! het is zo makkelijk om je op te geven maar voortaan even wat beter na denken dan
Wijnrijden helaas niet door heilo, sorry. nog tips wat ik mee moet nemen of nodig heb? ik heb hoofdstel longeerlijn en halster zitnik nog te dubben tussen leer of touw halster.
Mochten er modellen uitvallen; ik lees nog steeds alles mee en kan nog steeds die datum Sta geloof ik wel ergens helemaal onderaan als reserve.. Maar goed, je weet nooit