Jaaa mn lieve Flin (en mijn platgedrukte neus :p) mooie foto's Stephanie. Zeker gezien het weer en je 'paraplu' vindt ik het heel knap gedaan!! Ga ik nog eens rustig voor zitten om er wat uit te zoeken. Net als bij Diana van Jortje. Foto's van Flin wacht ik nog geduldig af
Denise, ja waar een reflectiescherm toch al niet voor kan dienen!! Haha ja je platgedrukte neus, maar ik vind het wel een schattige foto! Ik heb zelf ook zo een soort foto met m'n paardje, je gezich staat er wat apart op, maar dat vind ik er zelf weer heel erg leuk aan!
Multifuctioneel die reflectiescheren, haha! Was zeker een lieve actie van hem. Ik had niet eens iets van een snoepje o.i.d. bij mij! En hij lijkt wel een een beetje een Fries met van die grote galopsprongen. Zelfs nog een stukje dressuur vastgelegd zag ik. Knap paardje
En ik zei nog zo; Pa je moet hem niet laten rollen, hij heeft zijn goede hoofdstel aan!! En jawel, daar lag al... Achja, nu heeft alles weer zijn poetsbeurt gehad
Pff had gehoopt binnen enkele dagen de foto's af te hebben. Maar er kwamen een paar dingen er tussen. Heb 3 modellen af, en van de rest heb ik 3 foto's. De foto's zijn te zien op: http://www.flickr.com/photos/107658670@ ... 386522644/ Als ik alle foto's af heb, zet ik ze nog op andere site zodat het over zichtelijker is.